Gå til innhold

Skill oppsett til en Diablo 2 Paladin?


Anbefalte innlegg

Heisann, tok å kjøpte meg Diablo II og Ekspansjonen Lord of Destruction idag og må ærlig innrømme at jeg aldri har prøvd det før.

 

Startet opp en paladin og jeg skjønner at det er mye likheter mellom WoW og dette med talents og slikt. Men jeg fant også ut at man bare kan sette opp talent poenga 1 gang pr character?.

 

Så kom igjen med innskudd til en Offensiv "Kick-ass" paladin build :):dribble:

Jeg er lvl 3 nå :D

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En build jeg liker veldig godt er Zealot, du får en syk attackspeed og leverer fin physical-skade. Kanskje ikke like brukbar for å soloe seg gjennom Hell, men morsomt å spille med.

 

20 Sacrifice (synergy til zeal)

20 Zeal (hovedangrepet)

1 Vengeance (for å slakte physical immunes)

20 Holy Shield (holder defense oppe)

1 Might (hovedauraen din frem til 30)

1 Blessed Aim (prerequisite)

1 Concentration (prerequisite)

20 Fanaticism (Hovedauraen din fra 30 og utover)

Resten i Defiance (for å gjøre Holy Shield bedre)

 

Bruk Herald of Zakarum som skjold, Guardian Angel som armor, og Baranar's star som våpen - resten bør være greie + resistance randoms. Baranar gir deg + masse elemental damage som er veldig greit i Hell, Zakarum og Guardian Angel gir deg sammenlagt +5 til alle angrepene dine og massiv resistance (Sett inn en perfekt diamant i Herald of Zakarum for enda mer)

Endret av Xeenon_
Lenke til kommentar

Takker, får prøve å finne ut alle disse skillsa.

Når du skriver "20 zeal" betyr det at jeg kan sette 20 points i zeal eller? o_O

Jeg merket også jeg har en "Bank" jeg kan legge penger osv, er det lurt å legge penger der eller er det bare for show?

 

 

Huff er mye å sette seg inn i :)

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

20 Sacrifice (synergy til zeal)

20 Zeal (hovedangrepet)

1 Vengeance (for å slakte physical immunes)

20 Holy Shield (holder defense oppe)

1 Might (hovedauraen din frem til 30)

1 Blessed Aim (prerequisite)

1 Concentration (prerequisite)

20 Fanaticism (Hovedauraen din fra 30 og utover)

Resten i Defiance (for å gjøre Holy Shield bedre)

 

 

 

Synergy er ett talent? isåfall kan jeg ikke finne det, mener du sacrifice eller?

Lenke til kommentar

synergi er bonus du får i en skill når du setter skill point i en annen skill. du må ha patch 1.10 eller 1.11 for få dette.

 

jeg har også en paladin, han er bygd som en hammerdin, og kicker ass på det meste. selv om det er magical damage (noen monster har imune mot magical damage) så dreper den alt du kommer over.

 

nå har jeg ikke diablo installert nå, men om du ikke får forklart hammerdin build av noen andre så kan jeg sikkert maile deg saven av min char.

 

men vær ops, det er veldig vanskelig på hell etter patch 1.10. min erfaring er at hammerdin funker best alene, da den får mye resistance og armor ganske lett. men du må ha topp utstyr, som du må jobbe for å finne. si 2-300 timer? sannsynligvis en del mer, har ikke telling på hvor mye jeg har spillt. bare etter patch 1.10 hadd ejeg en pally lvl 87, bowazon 88 (tror jeg), assassin 60, og minst en tre fire andre rundt 70-80.

 

men for en nybegynner så anbefaler jeg skellie necro. putt 20 i summon skellie, summon magic skellie og skeleton mastery. 1 point i clay golem (utrolig bra mot bosser pga slow) og 3-5 poeng i summon resistance. du må også ha et poeng i noen auraer. spesielt den som reduserer fysisk skade på andre monster. courpse explotinon funker også bra etterhvert.

 

med en sånn char så kan du bygge din egen hær og bare springe rundt å curse litt. resten fikser hæren.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
En ting, når du blir lvl 30 så bruker du fanaticism med en gang, ikke maks en og en skill. Vær oppmerksom på at det kan ta lang tid å bli lvl 80 :D

 

Good luck :)

5430086[/snapback]

 

jeg har 12 points i Sacrifice allerede, men du mener jeg bør ta skills hvis jeg har lvl rec for det?

Lenke til kommentar

Se på:

http://www.battle.net/diablo2exp/skills/paladin-combat.shtml

skift mellom de forskjellige skilltreene øverst på sida.

 

De skillene han ramser opp er det rett å ta skillpoint i med en gang du kan få dem.

Men når du f.ex. sliter med at du tar mye skade kan du putte mer poeng i Holy Shield.

 

Grupper blir alltid glade når du bruker en gruppeaura (fanatism).

 

Siden Zeal er hovedangrepet i dette oppsettet bør du ta en del der.

12 poeng i Sacrifice skulle holde for en stund, siden det er Zeal du skal bruke.

Men må logge deg på internett og bli patcha for å få oppdatering slik at Sacrifice gjør Zeal bedre.

 

Og du trenger nok hva du kan få av Life-leach items for å holde deg i live.

2 items i settet: Death's Disguise, f.ex. hanskene og beltet hjelper på dette.

Har grønn skrift og heter: Death's hand og death's guard. 8% leach.

De dropper ofte tidlig, hvis du har flaks.

 

Ellers se på:

http://www.battle.net/diablo2exp/items/

 

Håper jeg oppklarer mer enn jeg forvirrer, da det er en stund siden jeg spilte.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Her er ein ganske kul guide til Paladin

 

- 20 Zeal

- 20 Holy Freeze

- 20 Resist Cold

- 20 Salvation

- 5 eller meir i Holy Shield

 

Dette er min personlige favoritt, men da blir vansklig når ein kjem til vanskligheitsgrad hell..

 

Da er jekla kjekt når ein får maksa ut holy freeze, då går alle monstra 50% treigare eller meir..

 

Eg har ein paladin på lvl 79.... Som det er sagt før er det veldig med bra utstyr, det er veldig bra med masse med crushing blow på utstyret sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...