PcT Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jeg starter på Ahn'Quiraj nå og gir opp min 60warr og min 60shaman tror jeg
jon-t Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Skrevet 12. januar 2006 Har begynt på Sylvanas eg Grei fordleing mellom alliance og horde og mange som spiller men ikkje så mange at det tar lang tid å komme inpå... Noen andre her som spiller på Sylvanas ?? Noen erfaringer ?
Canute Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Sylvanas er helt grei server pve messig, men etter det jeg vet/har hørt så er det lite pvp. Ofte folk som klager på at serveren egentlig burde være en pve server.
Sponis Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 (endret) Den stemmer heller ikke skikkelig. Den viser at guilden min har 190 players, mens vi faktisk har nærmere 300 characters fordelt på 172 accounts. Fordelingen av classes er også riv ruskende galt. Jeg regner med at det ikke bare er min guild dette gjelder, men også serverene generelt. 5426060[/snapback] Hva i helvette skal dere med 170 spillere? Guilden min har 60 stk og det holder i massevis, så mange spillere fører bare til at noen ikke får være med i MC og de blir da misfornøyde. Endret 12. januar 2006 av Goz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå