Gå til innhold

Er D600 god?


Dre_C

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er virkelig D600  så god som tester og kåringer skal ha det til? Har ikke prøvd telefonen og lurer på om dere som har prøvd den sitter igjen med bare positive erfaringer.

5420314[/snapback]

 

Har akkurat kjøpt meg en SGH-D600. Er sykt fornøyd med den! Virkelig til å anbefale. Masse kult og spennende på den. Sykt bra kamera!! MYE BRA!!

Endret av Ekke
Lenke til kommentar
Den er meget bta ( se amobil sin test )

 

Det du bør være obs på er batteriet. Det er enten en feil på ett parti eller så er det helt elendig. det er en del tråder om akkurat det

5421098[/snapback]

 

 

Bateriet er ikkje noko gale med trur eg, hadde samma problemet som alle andre har gitt utrykk for her på forumet at den varte under eit døgn, min varte faktisk under 8 tima.. :(

 

Erfaringsmessig er det ikkje eit problem viss ein har telefonen sin slått av når ein ladar den, har ein det helde den i 3 døgn ved lite bruk, litt meir aktivt bruk 2 døgn :)

 

Telefonen er foresten KONGE! Angra ikkje eit sekund på at eg kjøpte denna, heilt RÅÅ!

 

:D

Lenke til kommentar

Det må være feil at D600 varer bare i 2-3 døgn ved lite bruk? Hva i all verden bruker den batteri på da?

Min SE K750i varer i litt under 14 dager den og Nokia 3510i`en som jeg har liggende varer i rundt 3 uker.

Hmmmm.

Med min SE K750i har jeg mobilen av når den lades. Bruker helst å lade den om natta jeg da, når jeg sover.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt den i noen uker og er strålende fornøyd :thumbup: batteriet mitt varer i 3-4dager. kameraet er konge og lyden er kjempe bra :D og det er tøft når du viser bilder, video eller spille spillene på mobilen på tv'n. og det er enkelt å legge bilder inn på pc'en eller motsatt og du har masse muligheter. anbefales på det sterkeste!!

Lenke til kommentar
Den dårlige batteritiden har med softwaren i telefonen å gjøre, som trekker altfor mye strøm.

Den nyeste versjonen software er mye bedre enn den som kom med de første telefonene.

Lever inn telefonen til oppgradering så får du bedre batteritid.

5441845[/snapback]

 

Kan man gjøre det i en annen butikk enn der man kjøpte den, uten å betale noen ting?

Lenke til kommentar
Den dårlige batteritiden har med softwaren i telefonen å gjøre, som trekker altfor mye strøm.

Den nyeste versjonen software er mye bedre enn den som kom med de første telefonene.

Lever inn telefonen til oppgradering så får du bedre batteritid.

5441845[/snapback]

 

Kan man gjøre det i en annen butikk enn der man kjøpte den, uten å betale noen ting?

5443184[/snapback]

Jada, dette går på garantien

 

Regner med økningen gjelder fra 8-10 timer til ca. 3 døgn. Hvis du ikke gidder sende den inn nå kan problemet "fikses" ved å lade telefonen enten avskrudd eller påskrudd under hele ladingen.

 

Det som trekker strøm på telefonen er nok skjermen hovedsynderen til.

Lenke til kommentar
Den dårlige batteritiden har med softwaren i telefonen å gjøre, som trekker altfor mye strøm.

Den nyeste versjonen software er mye bedre enn den som kom med de første telefonene.

Lever inn telefonen til oppgradering så får du bedre batteritid.

5441845[/snapback]

 

Kan man gjøre det i en annen butikk enn der man kjøpte den, uten å betale noen ting?

5443184[/snapback]

Jada, dette går på garantien

 

Regner med økningen gjelder fra 8-10 timer til ca. 3 døgn. Hvis du ikke gidder sende den inn nå kan problemet "fikses" ved å lade telefonen enten avskrudd eller påskrudd under hele ladingen.

 

Det som trekker strøm på telefonen er nok skjermen hovedsynderen til.

5443236[/snapback]

 

 

Så det har kommet ny SW/FW til D600E, som fikser dette?

Lenke til kommentar
Så det har kommet ny SW/FW til D600E, som fikser dette?

5446119[/snapback]

 

D600E skal ikke ha dette problemet

5447889[/snapback]

 

 

Ok.

Men syntes min var dårlig i starten, men det ser ut som det har blitt bedre nå. Lada den avslått i hele natt, så nå får vi se hvor mange dager den holder :)

Lenke til kommentar

Forresten.

Noen som vet/husker den koden man skriver for å få tilgang til "Serice Menyen på samsung D600? Den starter med noe slikt trur jeg, men husker ikke alt: *#

 

EDIT:

 

Fant den ut. Den er som følger, hvis det er noen andre som lurer..: *#8999*8378#

Endret av Pixi
Lenke til kommentar
"Erfaringsmessig er det ikkje eit problem viss ein har telefonen sin slått av når ein ladar den, har ein det helde den i 3 døgn ved lite bruk, litt meir aktivt bruk 2 døgn "

 

Det skal ikke være nødvendig å slå av telefonen for å få max effekt av batteriet. Da ville den vært total uaktuell!

5451342[/snapback]

Hvis du leser litt rundt på forumet her, og i denne tråden, ser du at dette er en sw-feil, som bare gjelder telefoner produsert før 15. november tror jeg. Dermed ser jeg absolutt ikke dette som et problem lenger. Skulle noen fortsatt ha dette problemet, kan man bare sende den inn til oppdatering :), går som vanlig garanti

 

Btw: Det er ikke nødvendig å slå den av; å lade den når den er på holder i massevis. Problemet kommer når man slår den av/skrur på under lading ;)

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe Samsung D600E, og lurer på hvordan denne fungerer med Opera Mini! Det å surfe på nettet er nok noe av det jeg bruker mobilen min mest til ved siden av ringing/sms, og da er det viktig at jeg kan minimere java-applikasjonen, sende en melding og så fortsette der jeg var i Opera Mini. Har Sony Ericsson K750i nå, og med den fungerer det helt strålende! Men Samsung D600E med egde og bedre skjermoppløsning frister..

 

Noen av dere D600(E)-eiere der ute som bruker Opera Mini og kan gjøre slik med suksess? Eller lukkes programmet helt hvis man f.eks. finner ut at man må sende en melding eller sjekke kalenderen, fordi da er det ikke levelig for min del.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å kjøpe Samsung D600E, og lurer på hvordan denne fungerer med Opera Mini! Det å surfe på nettet er nok noe av det jeg bruker mobilen min mest til ved siden av ringing/sms, og da er det viktig at jeg kan minimere java-applikasjonen, sende en melding og så fortsette der jeg var i Opera Mini. Har Sony Ericsson K750i nå, og med den fungerer det helt strålende! Men Samsung D600E med egde og bedre skjermoppløsning frister..

 

Noen av dere D600(E)-eiere der ute som bruker Opera Mini og kan gjøre slik med suksess? Eller lukkes programmet helt hvis man f.eks. finner ut at man må sende en melding eller sjekke kalenderen, fordi da er det ikke levelig for min del.

5490115[/snapback]

 

Da passer nok ikke den for deg. Du må lukke en applikasjon hvis du skal bruke en annen applikasjon..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...