Håvard Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Hallo.. Har fått sansen for flyspill. Liker og fly rundt, fritt, uten å måtte skyte ned fiender.. Så da falt MS Flightsimulator 2004 i smak.. Men det blir litt kjedelig etter hvert, med de samme flyene dag etter dag, så da lurer jeg på om dere har noen ideer til medder eller addons (helst gratis) som er gode..
KristianF Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Jeg skaffa meg FSPassengers. Ble utrolig kjekt å spille da.. Det du gjør der er at du starter ditt eget firma, kjøper ditt eget fly, tar inn pasasjerer, flyr de til destinasjonen du velger, og så får pengene. Ble liksom noe helt annet etter at jeg skaffa den modden. http://www.fspassengers.com/
Håvard Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 Problemet er bare at den ikke er gratis, og jeg wil ha noe som helst er gratis..
Hotel Papa Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det er nok VELDIG mye payware til dette spillet.... Jeg har prøvd å se etter noe selv, fant bare noen dårlige greier.. det du kan laste ned er ekstra fly da, feks LAGO eller hva det heter! Men det koster som oftest penger...
Civilix Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 på flightsim.no finner du endel fly, kart, oppdrag og AI flyruter. kansje noe av dette faller i smak... eller så er det veldig mange 3.part addons til fs, men disse koster da desverre penger. Nå er det ganske lenge siden jeg har spillt FS online, men husker at jeg hadde det mye morro en tid ved å ha akrobatflyvingskonkuranser online.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå