Gå til innhold

Monster PC ++: Prosjekt 2006 (avsluttet!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Foressten: Så på bildene av pcn din nå.. Tror jeg skal få butikken jeg kjøper pc av neste gang til å bygge den for meg. Har ikke tålmodighet til å gjøre det SÅ PENT ;)

6001342[/snapback]

Den største fornøyelsen er når man selv gjør det så ryddig! Det er da ingen problem det. Jeg må ha det sånn i mitt neste system :)

Men, det er bedre å betale 300-400,- for bygging av PC i en nettbutikk slik at man får med 3-års garanti. Ellers, når PC'en din kommer hjem kan du fikse og mikse så mye du vil! 300-400,- for 3-års garanti er et must :)

Endret av onyX
Skrevet
O så skjedde det ikke mer? Ingen update verken fra r@ge eller oysfaerg? (riktig?)

6001508[/snapback]

oysfaerg måtte på jobb tror jeg. Skjer vel litt mere imorgen tenker jeg.

Skrevet
O så skjedde det ikke mer? Ingen update verken fra r@ge eller oysfaerg? (riktig?)

6001508[/snapback]

jeg har rotet meg opp i noen "minor" problemer..

jeg skal finne ut av det ja, men jeg er redd det ikke lar seg fikse før til uken...

Skrevet (endret)

Ikke før til uken? "Å herregud" :p *se på og mobbe*

Hehe ;)

Jeg bryter 10k idag, hadde noen mindre CPU-problemer igår. Kjører en egen Hiper PSU til skjermkorta og en til resten av systemet, så nå er volten stabil igjen. Hang in there :)

**EDIT** Grunnet svigermødre og uforutsigbare SCSI-disker, fikk jeg det travelt med andre ting igår - når jeg endelig fikk låst henne inne i Svigermorburet™, så jeg at to av diskene i en av serverene på jobben tok kvelden, da måtte jeg ordne det.

Endret av oysfaerg
Skrevet
Ikke før til uken? "Å herregud" :p *se på og mobbe*

Hehe ;)

6002354[/snapback]

Jeg sender deg en PM senere hvor jeg forklarer hvorfor jeg ikke vil kunne klare 10K før i neste uke (TIDLIGST).

Sånn er det desverre, så du trenger i hvert fall ikke stresse for min del... :p

Skrevet

Det kan faktisk se ut som jeg kom meg helskinnet ut av den knipen der

9693 poeng i 3DMark06

Nå MÅ jeg inn i BIOS igjen...

Noen som kan finne litt klokke hjelp til Daimond Plus hovedkortet

jeg sliter litt der, får ikke justert volten på rambrikkene

Maskinen ville ikke boote på 256 X 11 og stock volt i ihvert fall.. :p

og jeg får ikke endret volten.. :hmm:

Skrevet (endret)

Hva skjedde med ferdig-pcen som du skulle plugge i stikkontakten, spille og aldri røre noe i biosen med eller overklokke på noen som helst måte? :roll: Tror ikke jeg trenger å gå mange sider tilbake før jeg ser du skriver det...

EDIT: Det er nok lett match å komme over 10k med oppsettet der R@ge ;) . I hvert fall når jeg ser hvor nærme du er nå :)

Endret av sablabra
Skrevet (endret)

Bare et kjapt spørsmål: Trenger man å fysisk modde 7900gtx for å gi det mer volt?? :wallbash:

*kose på x1800xt* :wee:

EDIT: Patrick.M: Første side :lol:

Endret av sablabra
Skrevet

Hadde jeg bytta hovedkort til et asus a8n sli 32 kort hadde jeg klart over 10 000 med mitt oppsett :D

Det kortet gir deg ca 5% prosent mer i 3 dmark score :cool:

Vell jeg gratulerer rage med ny pc...... ikke klokk den ihjel vill gjerne beholde plasseringen på 06 :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...