Kanetheheatsink Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hei! I det siste har jeg hatt 2 hovedproblemer med WoW. 1. Enkelte ganger når jeg har tabber ut, for så inn i wow begynner _alt_ å lagge. Dvs. Jeg kan skrive i chatten, og bokstavene kommer ikke inn i "skrive vinduet" før ca.1 sekund senere. Har ingen anelse om hva feilen kan være... (100-200 latency. Ganske irelevant men likevel..) 2. Kjører 25-30 fps. og alike vel hakker det hele tiden. Kan egentlig bruke ordet "lugge" istedenfor. Da mener jeg at "hakkene" er så korte, men jevne. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Spørr gjerne om det er noe som er uklart. Er veldig dårlig på å forklare.. Kan gjerne skrive specs om dataen om noen vil ha det Mvh. Lasse
Kanetheheatsink Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 1024mb DDR2 Ram 280GB Harddisk plass RADEON X300 Series (Omega 2.5.90) Pentium 4 - 2.8 GHz
Theoneask Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Merker ein del lagg på serveren eg speler på.. ( frostwhisper) Har lav ms, 70-100.. Kom etter den nye patchen..
Djengo^^ Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 jeg hadde det samme problemet. jeg pleier å alt-tabbe igjen, mens det hakker. så tar jeg ctrl-alt-del, inn på prosesser, og ser hva som sluker prosessor. det pleier å være msn i mine tilfeller. så canceller jeg det, alt-tabber inn igjen, så går wow glatt igjen.
World Of Warcraft Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Har samme problemet... hørt at det kan hjelpe og gå inn i WoW mappa de og kjøre spillet derfra så du slipper den launchern. Hjalp ikke stort for meg tho Endret 10. januar 2006 av World Of Warcraft
TaleX Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 hvis det hakker etter at du har Alt-tabbet ut er det bare å Alt-tabbe ut og inn igjen...funker for meg hvertfall...
nd4spd Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Kansje det er den warden antijukse saken som får pc'n til å lagge nå den skanner prosessene? (Skanner hvert 15.sekund)
Shaper^ Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 WoW "lagger" eller hakker hos meg å til tider, stopper litt opp innimellom.. Skjer i intervaller.. Når det er mye folk går FPS'en kraftig ned.. dette skyldes nok prosessoren min.. Specs: AMD Athlon 2800+ @2.2GHz 1536MB 400MHz Ram TwinMOS ATi Radeon X800XT skjermkort 2x160GB WD HDD's
Champ Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 hvis det hakker etter at du har Alt-tabbet ut er det bare å Alt-tabbe ut og inn igjen...funker for meg hvertfall... 5418260[/snapback] Jepps, alt tabbe ut, la maskinen hente seg inn littegran før man alt tabber inn igjen. funker så det suser
shabador Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Prøv å lukk MSN messenger... (Altså, ikke lukk det helt, men få den ned igjen i system tray). Av og til friker nemlig den ut, og bruker 20% CPU kraft helt uten videre.
Djengo^^ Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Prøv å lukk MSN messenger... (Altså, ikke lukk det helt, men få den ned igjen i system tray). Av og til friker nemlig den ut, og bruker 20% CPU kraft helt uten videre. 5418883[/snapback] min kan finne på å bruke 50-90 % cpu
Darkshade Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Dette problemet har jeg hatt siden jeg begynte å spille WOW uten å trykke alt+tab. Jeg prøvde å spille WOW i linux med cedega og da gikk det mye bedre eneste problemet da er skurring i lyden som jeg har prøvd å fikse.
Gomle6 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 jeg er blitt vant me at det du skriver kommer et sekund seinere, men etter denne lille uptaten i dag, så blinker folk istede for og løpe, takler det ikke... + servern jeg vill spille på er nede.. wow blir dorligere og dorligere, syns 1.8 var en fin patch, og vil helst tilbake til den med ingen lag og ingen dum deserter drit og ingen imba paladins
Windows95 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Hvis du har mange addons så kan du prøve å slette alle dem først for å se om dette hjelper (Interface, WDB og WTF Mappa). Selv hadde jeg problemer med at WoW var treg å loade, PC'n rebootet når jeg avsluttet WoW og spillet hakket da jeg var i raid og noen hoppet inn i instancen jeg var i. Selv merket jeg ingen problemer da jeg kjørte hel clean versjon. Selvfølgelig er det noen addons man føler at man absolutt må ha, og nå kjører jeg med 5-6 addons uten problemer (før hadde jeg vel rundt 13-14). Det er bare å sørge for at du oppdaterer dem etter hver patch, og ikke har for mange.
Laughing Madcap Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Finnes kanskje virus som tar mye av pcn, men tror ikke det er det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå