Gå til innhold

WoW Hakker og står i...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I det siste har jeg hatt 2 hovedproblemer med WoW.

1. Enkelte ganger når jeg har tabber ut, for så inn i wow begynner _alt_ å lagge.

Dvs. Jeg kan skrive i chatten, og bokstavene kommer ikke inn i "skrive vinduet" før ca.1 sekund senere. Har ingen anelse om hva feilen kan være... (100-200 latency. Ganske irelevant men likevel..)

2. Kjører 25-30 fps. og alike vel hakker det hele tiden. Kan egentlig bruke ordet "lugge" istedenfor. Da mener jeg at "hakkene" er så korte, men jevne.

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Spørr gjerne om det er noe som er uklart. Er veldig dårlig på å forklare..

Kan gjerne skrive specs om dataen om noen vil ha det :)

Mvh. Lasse

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det samme problemet. jeg pleier å alt-tabbe igjen, mens det hakker. så tar jeg ctrl-alt-del, inn på prosesser, og ser hva som sluker prosessor. det pleier å være msn i mine tilfeller. så canceller jeg det, alt-tabber inn igjen, så går wow glatt igjen.

Skrevet

WoW "lagger" eller hakker hos meg å til tider, stopper litt opp innimellom.. Skjer i intervaller..

Når det er mye folk går FPS'en kraftig ned.. dette skyldes nok prosessoren min..

Specs:

AMD Athlon 2800+ @2.2GHz

1536MB 400MHz Ram TwinMOS

ATi Radeon X800XT skjermkort

2x160GB WD HDD's

Skrevet
hvis det hakker etter at du har Alt-tabbet ut er det bare å Alt-tabbe ut og inn igjen...funker for meg hvertfall... :)

5418260[/snapback]

Jepps, alt tabbe ut, la maskinen hente seg inn littegran før man alt tabber inn igjen. funker så det suser

Skrevet

Prøv å lukk MSN messenger... (Altså, ikke lukk det helt, men få den ned igjen i system tray).

Av og til friker nemlig den ut, og bruker 20% CPU kraft helt uten videre.

Skrevet
Prøv å lukk MSN messenger... (Altså, ikke lukk det helt, men få den ned igjen i system tray).

Av og til friker nemlig den ut, og bruker 20% CPU kraft helt uten videre.

5418883[/snapback]

min kan finne på å bruke 50-90 % cpu

Skrevet

Dette problemet har jeg hatt siden jeg begynte å spille WOW uten å trykke alt+tab.

Jeg prøvde å spille WOW i linux med cedega og da gikk det mye bedre eneste problemet da er skurring i lyden som jeg har prøvd å fikse.

Skrevet

jeg er blitt vant me at det du skriver kommer et sekund seinere, men etter denne lille uptaten i dag, så blinker folk istede for og løpe, takler det ikke... + servern jeg vill spille på er nede.. wow blir dorligere og dorligere, syns 1.8 var en fin patch, og vil helst tilbake til den med ingen lag og ingen dum deserter drit og ingen imba paladins

Skrevet

Hvis du har mange addons så kan du prøve å slette alle dem først for å se om dette hjelper (Interface, WDB og WTF Mappa). Selv hadde jeg problemer med at WoW var treg å loade, PC'n rebootet når jeg avsluttet WoW og spillet hakket da jeg var i raid og noen hoppet inn i instancen jeg var i. Selv merket jeg ingen problemer da jeg kjørte hel clean versjon. Selvfølgelig er det noen addons man føler at man absolutt må ha, og nå kjører jeg med 5-6 addons uten problemer (før hadde jeg vel rundt 13-14). Det er bare å sørge for at du oppdaterer dem etter hver patch, og ikke har for mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...