Gå til innhold

Antivirus til min Qtek 8300 SmartPhone?

larseer83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bør lese Retningslinjer angående bumping av tråder..

Men er på jakt etter det samme som deg, anti-virus til Windows Mobil 5.0 Virker som "Symantec Anti-virus for handheld" ikke støtter noe nyere enn Windows Mobile 2003. Jeg vet iMate leverer sine telefoner med anti-virus program, så det må da finnes.

Skrevet
Jeg vet iMate leverer sine telefoner med anti-virus program, så det må da finnes.

5417318[/snapback]

Det finnes, ja. Men så vidt jeg vet finnes det enda ikke virus som klarer å kjøre på WM5, og de fleste fjerner visstnok virusprogrammet fra I-mate ettersom det gjør den forferdelig mye tregere...

Men det finnes nok en eller annen idiot som lager et virus snart... :no:

Skrevet
Jeg vet iMate leverer sine telefoner med anti-virus program, så det må da finnes.

5417318[/snapback]

Det finnes, ja. Men så vidt jeg vet finnes det enda ikke virus som klarer å kjøre på WM5, og de fleste fjerner visstnok virusprogrammet fra I-mate ettersom det gjør den forferdelig mye tregere...

Men det finnes nok en eller annen idiot som lager et virus snart... :no:

5447591[/snapback]

Fulgte ikke med noe antivirus til min imate nei. Trenger ikke det ;)

Skrevet

Ja det er nok sant som du sier.. det er vel en eller annen nerd som kunne brukt de fantastiske datakunnskapene sine til å løst et verdensproblem eller to istedet for å sitte å lage virus til diverse lumske formål...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...