tunefish Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 prøvd powerstrip? vet ikke om d støtter d kortet, men du kan jo prøve...
larsmk Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Tror nok powerstrip skulle gjøre jobben. Ellers kan kikke litt på voodoofiles.com (eller .net)
notarget Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Snekker'n: mye får du i 3dmark med dine pc spec?
Spaz Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Ja, Powerstrip er et supert program til å overclocke. Det støtter vel omtrent alle grafikkbrikker som er laget de siste 10-15 årene! http://www.entechtaiwan.com
Boralis Skrevet 9. september 2002 Forfatter Skrevet 9. september 2002 Takk for svar, jeg får grafikkortet i morgen da skal du få resultatet
Ludde Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 selv om det er litt off-topic.. kan jeg bare spørre hva i huleste heiteste du skal overklokke et radeon 9700-kort for ?!
zn00ker Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Samma lurte jeg på også. Er litt kjipt å klokke i hjel et så bra kort samme dag som man får det
blackbrrd Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 skjønner ikke hva folk snakker om her.. "klokke ihjel"??? eneste som skjer er at man tester kortet og ser om det klarer å kjøre på høyere hastighet enn 99,9% av komponentene klarer, dvs at det er svært sannsynelig at man kan kjøre det litt kjappere uten noe som helst problemer. eneste problemet er elektromitigasjon (dvs at tracene inne i chip'r blir ødelagt, men hvis man ikke øker spenningen er effekten svært liten og hvis man øker spenningen moderat - 10% elns er det kanskje snakk om å korte ned levetiden fra f.eks 10 til 5 år!)
normal Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 de har sikkert en løsning på rage3d.net. ati side
Laffe_ Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Hva blir ødelagt sa du? forklar litt nærmere... skader overklokking komponentene på kortet?
Boralis Skrevet 9. september 2002 Forfatter Skrevet 9. september 2002 kjere lille Ludde du lurer på hvorfor jeg skal klokke,det var det noen som lurte på da jeg kjøpte geforce 4 kortet også og her er grunnen:JEG SKAL BARE SE HVOR MYE JEG KAN FÅ UT AV DET.
kgeeel Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Hvorfor ikke bruke Rage3dTweake som er laget spesielt til Radeon kortene? Programmet er freeware og kan lastes fra http://www.rage3d.com
Jannis-15 Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 hmm javel, så du nøyer deg ikke med 15k i 3dmark, du skal over 18k..? seff kan du klokke bare for å "se hva det klarer", men hva gjør du om det ryker? en bør jo ikke klokke så _altfor mye_ med orginak kjøling da... dette gjorde jeg _før_ jeg begynte å klokke mitt Ti4400 kort... tok ingen kjangser... Mvh, Jan Erik Edit: bildet er ganske stort, anbefaler minimum 56k...! [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-09-10 21:25 ]
Boralis Skrevet 10. september 2002 Forfatter Skrevet 10. september 2002 jannis-15 jeg har faktisk en sånn men har tenkt meg over på vannkjøling har pc rommet slik at jeg kobler kjølern rett på vannkrana i naborommet for å teste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå