Gå til innhold

2spm. Hva er PId nummer og er min cpu god nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil registrer meg her! http://bf2s.com/

Men jeg trenger et pid nummer hvor finner jeg det?

Og jeg har en AMD 64 3200+ 2002 mhz eller noe.. Klarer jeg bf2 på high siden jeg har 2gb ramm og straks 7800gt?

Kunne jeg klokka den nok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

for å finne brukerprofilen din? du trenger ikke PId, det er bare å smelle inn BF2 nick/brukernavnet ditt det :)

Tror CPU er god nok.

Endret av MrLee
Skrevet

Du kan. fex. gå på ww.bf2tracker.com - søk så på brukernavnet ditt der, og når du har funnet brukern din, så ser du oppe på adresselinja, der vil PiD'en din stå.

Med hensyn til systemet ditt, så skal det gå gulle greit.

Moderne spill krever mest av gfx-kortet uansett - så med en XP3200 og 2GB minne, for ikke å glemme 7800GT, så kan du klaske på bra med eyecandy.

Skrevet

Altså, registrere deg? Skal du se statsen din skriver du inn spillernicket ditt.

CPU'en din holder, jeg har AMD64 3000+ men det er mitt 6800NU som begrenser meg. ;)

Skrevet
Og jeg har en AMD 64 3200+ 2002 mhz eller noe.. Klarer jeg bf2 på high siden jeg har 2gb ramm og straks 7800gt?

5409351[/snapback]

Du skal klare å kjøre BF2 glatt på høyeste innstillinger :)

Skrevet

5409351[/snapback]

Du skal klare å kjøre BF2 glatt på høyeste innstillinger :)

5411752[/snapback]

Du tjener nok noen Fps på å klokke cpu også siden den mest sannsynlig vil bremse... :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...