tore_v1 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Har en kompis som skal oppgradere pc'en, pga bf2, og etter litt om og men er det litt avhengig av "fremtiden" til BF2.. Kommer det en patch til bf2 som optimaliserer for dual-core cpu? Vet det har kommet til andre spill, men nå har vel EA litt å jobbe med hva gjelder patching til bf2 fra før av..
larsemann Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Har en kompis som skal oppgradere pc'en, pga bf2, og etter litt om og men er det litt avhengig av "fremtiden" til BF2.. Kommer det en patch til bf2 som optimaliserer for dual-core cpu? Vet det har kommet til andre spill, men nå har vel EA litt å jobbe med hva gjelder patching til bf2 fra før av.. 5409208[/snapback] Hei BF2 drar faktisk noe nytte av Dual Core, selv om det ikke er offisielt. Dette har kommet frem gjennom en del uavhengige tester rundt omkting. Det som også er viktig mht denne pc'n til din kompis er at det er viktig for han å ha 2 gig med ram... For å dra spillet skikkelig.. Om det noengang kommer en dc-cpu patch til BF2 vet jeg ikke, og jeg tror det heller ikke kommer en..
tore_v1 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 2gb ram var det første jeg sa til han, men han var usikker på om dc var veien å gå.. Han driver ikke mye med multitasking, så han var bare ute etter økt ytelse.. Blir vel dc ja.. Men, håper på patch..
MrLee Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 håper/regner med at dice klarer å fikse til en DC patch til BF2..med tanke på lite det tok for ID med quake4, så burdet det gå greit, det er (veeeeeldig grovt forenklet) bare å legge in støtte for å kjøre flere tråder samtidig...
fiskfisk Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det er nok litt i overkant forenklet, ja. En BF2 DC-patch er det definitivt behov for, ettersom flere av oss (inkludert undertegnede) blir disconnectet 20 sekunder etter å ha koblet til en server så lenge BF2 står satt opp til å kjøre på begge kjernene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå