lu2saa08 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg har hatt Matrix online i ca 15 dager men synest det var litt kjedeligt og spille aleina og bare lurte på om det hvar noen her som spiller det? Kaller meg for theomala på server:Syntax
MRN Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Syntes også at det var veldig kjedelig å spille alene. WoW har jeg spilt "alene" i lengre tid, men det er tross alt gøyere og bedre og lettere og mer brukervennlig enn Matrix Online. Men nå har jeg begynt på en annen server sammen med han jeg begynte å spille WoW sammen med, så nå er WoW blitt gøy å spille igjen, så da holder jeg meg til det. Enden på visa er at jeg kansellerte abbonementet til Matrix Online for noen timer siden. (Når jeg først kom på det, altså...)
Crispin Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Har 2kopier av matrix online liggende i hylla. Har ikke fått testet det enda, spiller litt wow og har bare ikke fått tid. Trist egentligt, men det kostet meg jo bare 70kr med frakt for 2kopier for et par måneder siden fra play.com Skal nok få testet det snart...men har ikke store forhåpninger.
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jeg spiller det. Noen som vil være med å danne hovercraft? Si i fra... Ellers er det bare å ta kontakt hvis noen ser meg in-game. Nick; Eurob0y
Portalol Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Spilte det en del før, men folk slutta å spille det og byttet til wow Abonnementet har gått ut :|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå