Gå til innhold

går ikke og instalere sims 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vel prøvd og instalere 10 ganger må. Datan stopprt/henger nå jeg har skiftet cd første gang. hadde mistanke om at det var en av ripene i cd'en som var problemet, men når jeg lånte sims av en kamerat for og prøve (og det heller ikke virket) da ble jeg ganske sur.

Data'en min er helt ny, en dell dimension med 2 gb ram, 3 ghz prosessor, og mye mer. Da sims var det første jeg skule instalere lurte jeg litt.

Spillet virker også helt fint på maskinen til broren min.

Kan noen hjelpe meg? Jeg sier tusen takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har vel prøvd og instalere 10 ganger må. Datan stopprt/henger nå jeg har skiftet cd første gang. hadde mistanke om at det var en av ripene i cd'en som var problemet, men når jeg lånte sims av en kamerat for og prøve (og det heller ikke virket) da ble jeg ganske sur.

Data'en min er helt ny, en dell dimension med 2 gb ram, 3 ghz prosessor, og mye mer. Da sims var det første jeg skule instalere lurte jeg litt.

Spillet virker også helt fint på maskinen til broren min.

Kan noen hjelpe meg? Jeg sier tusen takk for alle svar!

5405221[/snapback]

jeg har hatt akkurat det samme problemet, og jeg har en ganske ny data. Jeg skulle egentlig installere uteliv, men da sluttet plutselig hele greia å virke. Så derfor slettet jeg hele greia for å onstallere alt på nytt, dette var en stor tabbe! nå virker det ikke, selv om jeg vet at vi har plass nok. :hrm: jeg har ingen riper heller, installeringen stopper alltid på 23% etter jeg har satt inn cd2. jeg håper at noen smarte vet en måte for å fikse det, for jeg synes det er veldig trist at sims ikke virker. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...