Gå til innhold

Oppskriften for å komme inn i MC guild ? =P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å komme meg inn i MC guild, skriver i alle søknader at det tar meg et par dager å mekke nok fire ress å har ganske bra equipment =P enten er de fulle for paladins eller så får jeg bare denied =P har heller ingen erfaring fra MC, men kan ikke gjøre så mye med det...

Må jeg bare være tålmodig å vente på de 20 guildene jeg har sjekket med får plass ? =P

er nesten så jeg reroller dwarf priest for da kommer jeg inn overalt =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så veldig mye annet du kan gjøre enn det Plomma2 sier egentlig. Men er det viktig for deg at guilden har kommet langt i MC? For min del må jeg si at det er mye morsommere å være med helt i starten, enn å hoppe rett inn i en guild som tar Ragnaros uten problemer.

Kanskje du skal sikte litt lavere, og heller prøve å komme med i en guild som _snart_ er klar for MC? :)

Skrevet
Sliter med å komme meg inn i MC guild, skriver i alle søknader at det tar meg et par dager å mekke nok fire ress å har ganske bra equipment =P

Hvorfor kan du ikke bare skaffe deg 150-200 FR med en gang? Deretter skrive søknad?

Skrevet

har 4 deler fra lightforge å resten ganske bra så har vel bra nok utstyr, skriver i søknader at jeg er villig til å respecce hva enn dem trenger..

god fot med guild leder må jo være umulig når jeg ikke bare kan begynne å snakke med en dude jeg aldri har møtt ^^

mas gjør jeg ikke, men får bare vente =P eneste jeg kommer inn i er Pvp guild å jeg liker ikke pvp så mye

Skrevet

er nesten ingen guild som krever så mye fire ress på paladinere... 80 er vel det dem vil ha... det de fleste har...

og satser lavere, siste guildet jeg søkte i nå holder på med ZG, men hørt no rykter om at dem er fulle også =P

rart det der, den klassen det er minst av på servern er paladins =P alikevel sliter paladins med å komme inn i guild

Skrevet

For mc vil jeg si mye fire ress på en paladin er et must. Da kan du døtte dem sammen med roguene for å heale dem. De får mye bedre kontroll på situasjonen hvis de står på "øya" med dem.

Skrevet

1.skaff fireresistance gear som er blått/epic

2.legg opp tid til og spille endgame(kan ta 6 timer i MC hvis guilden er ny i endgame)

3. les litt om taktiker i de forskjelige bossene i MC

4. apply til en middels guild som driver med MC

5. go and get your purples :9

Skrevet

Det er liten sjangs på å få joine en guild som allerede er på majordomo (ca) i mc, dette fordi de som regel har nok antall av alt.

1. Sats på å bli litt annerkjent.

2. Vent på at de trenger noen av din klasse og BAM!

3. Bli med i en guild i fra starten som skal begynne mc snart.

Skrevet

* Skaff deg så godt equip du bare kan utenfor raidinstances.

* Spør mange guilds, vær tidlig ute.

* Sørg for å gjøre det bra når du spiller med andre. Om du spiller dårlig, så kan det godt hende guildet snakker stygt om deg bak din rygg, og utelukker deg just like that...

Du trenger også riktig timing, for noen ganger forlater plutselig enkelte spillere spillet, eller det blir krangler med guildlederne. Da har du sjansen til å komme inn.

Skrevet

Å få joine en MC guild kan godt sammenlignes med å få tak i jobb IRL. Utnytt nettverket ditt, kom på godfot med andre spillere som du vet har kontakter osv. Sistnevnte er kanskje ikke så lett i et spill akkurat:p

Men det var slik jeg joina en mc guild.

Vael må ned!

Skrevet

Er enig i noe som er sagt lengre oppe, ikke søk i en guild som allerede er langt i MC. Har sett enkelte være med å ta Ragnaros på sin første MC run, og deretter blir veldig høy i hatten, nekter å høre på tips han får osv. Er classleader i guilden min, og måtte kicke en druid for noen dager siden på grunn av dette. 5 cenarion og Jin'Do's Hexxer virket på ham som om han hadde allverdens erfaring med ting, så han nektet å høre på oss litt mer erfarne. Han hadde totalt 2 wipe frie turer i MC, hvor hele MC er renset. Har selv wipet fra første til siste, og kan si med hånda på hjertet at du går glipp av veldig mye om du joiner en guild som allerede er langt.

Når det gjelder FR, trengs ikke dette før på Ragnaros. Paladiner er ikke i melee range for Geddon uansett så er ikke så viktig der. Lightforge er ikke akuratt the shit nei, er en del fra DM som passer en paladin bedre. Har ingen høylevel plateuser så kanke gi deg noen gode råd annet enn DM, DM og DM.

Å komme unna med alle "pre 60 stuff" som å bytte ut alt det grønne med blått, gjøre ferdig alle prequests til instances (MC, BWL og Onyxia) er også bare positivt og gir deg absolutt en pluss. Husk jo mer du kan gi guilden, jo større sjangse har du for å få være med.

Søk gjerne som en "casual rank" plass først (ingen rett til raids, men kan være med om det trengs), og stig i gradene etterpå.

Skrevet

For all del ikke skriv "im in for da phat lewt!11" i søknaden din. begrunnelsen for å være med i high-end raiding skal være at du er ute etter nye utfordringer med godt samarbeid og vennskap.

Skrevet

Søk hos et guild som er på de første bossene i MC, da får du en god erfaring og hvis du skal bytte guild en gang hjelper det og skrive at du har vært med og wipa fra luci-ragna.

Skrevet

Jeg husker fremdeles de 12-timers lange raidene vi hadde uten å renske hele MC med guildet. Var så sliten av utmattelse en gang at jeg auto-løp inn i en pack og døde.

Jeg ville tatt den første og beste sjansen jeg fikk. Joda, man går glipp av homoscreams (såå herlig :love: ) når man dreper bosser i MC for første gang, men det kommer nye bosser. Like mange gledesutbrudd i BWL, AQ, x, y, z.

Skrevet

takk for mange gode tips =) fikk et svar fra et ZG guild på servern som skal starte med MC senere om at søknaden virket lovene å de tror de trenger en paladin ;) fikk bare no spørsmål om online tid og hvorfor jeg ville leave mitt gammle guild =)

og skrive "im in for da phat lewt!11" hehe, det hadde vært komisk om jeg hadde skrevet sånn =)

Skrevet

da kom jeg inn i et guild ;) prøve tid da, gjør bare ZG for tiden... eneste dumme er at dem tar ZG på onsdager å det er den eneste dagen jeg jobber =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...