Kbohler Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Kjøpte FEAR i dag. Instalering gikk OK. Når jeg starter spillet kommer jeg inn i hovedmenyen slik at jeg får tilpasset innstillingene til min maskin. Velger jeg Single player og new game, loades det første brettet og jeg får meldingen press any key. Det gjør jeg og da stopper det opp. Skjermen blir ikke svart, men bildet bare henger. Noen som vet hva dette kan være? Kbohler
Mala Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Maskinvaren din hadde vert fint å vite, drivere er oppdatert og alt det der?
Kbohler Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Maskinvaren din hadde vert fint å vite, drivere er oppdatert og alt det der? 5403244[/snapback] Bærbar Fuiitsu Siemens Amilo 512 MB RAM, Pentium 4 2.66ghz, MOBILIY RADEON 9000. Ikke mye å skryte av, men jeg skulle i det minste få startet spillet. Tror dette er innenfor minimum system krav. Har oppdatert driver for skjermkort + alle windows drivere i Windows Update Kbohler
AKIRAx77 Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Start spillet igjen, gå inn i innstillinger og skur absolutt ALT ned til minium. Skru av alt av fancy effekter osv. Det er en hel del menyer å bla i der. Se om spillet starte da. Gjør det det, så vet du at problemet er skjermkortet ditt. Skulle jeg tippe er det vel en Direct X funksjon som spillet sier den skal adressere, men ditt skjermkort ikke støtter..også..bare krasjer det. Hvis det krasjer selv når du har gjort alt det der....ville jeg vurdert RAMen. Lite ram skal som oftest ikke lede til krasj, men du har seriøst lite RAM for å kjøre et så avansert spill. 1 GB minimum! AKIRA
Mala Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 (endret) Er vel seriøst lite av alt i den maskinen for et så hefteig spill som FEAR Sett bort i fra CPU. Endret 8. januar 2006 av Mala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå