Gå til innhold

skal kjøpe spillmus


Anbefalte innlegg

razer er lettest, men du bør prøve begge og ta den som passer deg best.

 

Begge er nok veldig gode muser, du kjøper nok ikke katta i sekken uansett

5405906[/snapback]

 

ok da velger eg razer. min stefar har en logitech mus av samme formen som mx518. den formen likte eg ikkje, så eg sjekker razer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
likte personlig ikke G5, den veide for mye, så vekt lodene var overflødig uansett, og dpi on the fly er sprøyt, hvorfor skal man bytte sens og dpi hele tida da?

 

 

Det jeg likte var scrollen, den var dielig, og "hakkete", og litt større en resten av scrollene til logitech

5405182[/snapback]

 

 

Det er veldig praktisk å kunne bytte sensitivitet. Jeg spiller BF2, og der er det forskjellige situasjoner hele tiden, og jeg må bytte. Hvis jeg kjører tanks, har jeg musen svært sensitiv, for å snurre tanksen fort, plutselig må jeg "aime" med f.eks. sniper, og da er det lite sensitivitet, så det er bra å kunne bytte! :w00t:

Lenke til kommentar
likte personlig ikke G5, den veide for mye, så vekt lodene var overflødig uansett, og dpi on the fly er sprøyt, hvorfor skal man bytte sens og dpi hele tida da?

 

 

Det jeg likte var scrollen, den var dielig, og "hakkete", og litt større en resten av scrollene til logitech

5405182[/snapback]

 

 

Det er veldig praktisk å kunne bytte sensitivitet. Jeg spiller BF2, og der er det forskjellige situasjoner hele tiden, og jeg må bytte. Hvis jeg kjører tanks, har jeg musen svært sensitiv, for å snurre tanksen fort, plutselig må jeg "aime" med f.eks. sniper, og da er det lite sensitivitet, så det er bra å kunne bytte! :w00t:

5411223[/snapback]

 

Bruker samme metoden eg også, skrev også noe av det samme som deg på forrige side. Meget greit å ha den muligheten :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg bruker faktisk MX1000, selv om mange ikke liker den.. Men den er faktisk helt grei.. Og den går å bruke til en del annet enn spill også da.. Meget fint å ha denne om man driver med bilderedigering i f.eks. Photoshop o.l. (Men det har jo ikke noe med denne tråden å gjøre.. :p)

 

Uansett lurer jeg litt på hvorfor man bruker musematter? Hva er egentlig poenget med det? Selv kjører jeg musa direkte på bordet, og det funker helt fin i både BF2 og Quake 3.. :p (Også i Q4, men det har jeg ikke spilt så mye at jeg kan uttale meg om det.. :p)

 

Uansett kan jeg ikke komme med en sammenlikning mot andre mus, ettersom jeg ikke har prøvd noen av nyere sort..

 

Uansett.. Jeg håper du har glede av ditt nye kjøp, og at den gir deg mange headshots i tiden som kommer.. :p

Lenke til kommentar

Ja gjikk selv fra MX1000 til G5 pga. den begynte ås svikte av en merklig grunn,men den var absolutt kanon i bruk.Syns faktisk MX1000 er den mest ergonomiske musa eg har prøvd, det var ett hellvette å tilvenne seg G5 musa uka etter, i tillegg hade eg en vond hån også :!: Hnder at eg tar fram MX1000 bare for å kjenne på den gode formen :love:

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale Razer på det sterkeste. Har selv Diamondbacken, men kjøpte Copperhead til dama i går. Den ser meeget fet ut, og akkurat like behagelig å bruke, pluss den har enda bedre sideknapper.

 

anbefaler at du prøver før du kjøper uansett.

5399745[/snapback]

 

Enda bedre? Det skulle strengt tatt bare mangle, de er rett og slett katastrofalt dårlige på Diamondback. Brukte Diamondback en god stund, men har endelig kvitta meg med den. Søppeldrivere og ikke akkurat den mest ergonomisk korrekte musa på markedet. Bruker Logitech G7 nå. Knallmus, men dessverre varer batteriene kortere enn man burde kunne forvente. Følger jo med to batterier og lader, og det går fort å skifte, men kjedelig å måtte bytte batteri hver dag. Frister å skaffe en G5. Bare for å slippe å bytte batterier.

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale Razer på det sterkeste. Har selv Diamondbacken, men kjøpte Copperhead til dama i går. Den ser meeget fet ut, og akkurat like behagelig å bruke, pluss den har enda bedre sideknapper.

 

anbefaler at du prøver før du kjøper uansett.

5399745[/snapback]

 

Enda bedre? Det skulle strengt tatt bare mangle, de er rett og slett katastrofalt dårlige på Diamondback. Brukte Diamondback en god stund, men har endelig kvitta meg med den. Søppeldrivere og ikke akkurat den mest ergonomisk korrekte musa på markedet. Bruker Logitech G7 nå. Knallmus, men dessverre varer batteriene kortere enn man burde kunne forvente. Følger jo med to batterier og lader, og det går fort å skifte, men kjedelig å måtte bytte batteri hver dag. Frister å skaffe en G5. Bare for å slippe å bytte batterier.

5426595[/snapback]

Diamondback er absolutt ergonomisk nok. Vil ikke påstå at hånden glir inn i den, men ergonomien og de fantastiske fingergropene er jo egentlig knall. Nydelig on-the-fly sensitivitet på den også. Knappene på siden funker også bra, men bare de på tommelsiden da, de to andre er ganske far out.

 

Mitt største problem med musen er scrollhjulet da det kan være vanskelig å få tak på siden det ikke har slike hakk. Dette er fikset på Copperhead.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...