Proxz Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Lurte på om noken her som he noken brae anbefalingar til pc. Her er nokre spill eg likar: Warcraft 3 World of Warcraft Age Of Empires 2 Age Of Empires 3 Mafia Vampire: The Masquerade - Bloodlines Red Alert 2 Warhammer 40 000: Dawn of War Call of Duty Counter Strike: Source Battlefield 2 Baldur's Gate, og andre i denne sjanger som eg ikkje husker namnet på. So har dere noen brae spill og anbefale?
Proxz Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 kjem ut 31. mars, var i så fall det som stod på amazon.co.uk noko liknande world of warcraft?
c7Nn Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 far cry ringenes herre: kampen om midgard brothers in arms de er ikke så nye men er gode spill og ser ut som at de passer for deg som har lik smak som meg;)
Proxz Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 prøvd far cry demo, falt ikkje helt i smak. men dei to andre : ringenes herre: kampen om midgard brothers in arms kjem eg til å vurdere.
h00v3r Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Ingen tvil hos meg... Kjøp Psychonauts (må bestilles fra utlandet) Det er så morsomt og underholdende, pluss at det er actionfylt. Kommer til å elske det, du kan sjekke det ut på Gamespot.com. Du vil ikke angre. Men de spilla som allerede er nevnt er også brukbare! mvh Fredrik
Mala Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 prøvd far cry demo, falt ikkje helt i smak.men dei to andre : ringenes herre: kampen om midgard brothers in arms kjem eg til å vurdere. 5401618[/snapback] Eg anbefaler deg sterkt Brothers In Arms: Earned in Blood over Road to Hill. 30 Mye bedre AI og,et bedre spill overall.
Proxz Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Brothers In Arms: Earned in Blood er ikkje ein add- on pakke?
MindTooth Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Call of Futy 2 MP Day of Defeat: Source Civilization IV
Mala Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Brothers In Arms: Earned in Blood er ikkje ein add- on pakke? 5405316[/snapback] Nei, dette er et stand-alone spill, sjøl om det kansje hadde passet bedre som expension pack. Du får dette billig på nettet
Laughing Madcap Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Tror du hadde likt Rome:total war godt. Og jeg tror det er ganske billig nå.
Mala Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Jeg synes du skal kjøpe BF:2! 5441645[/snapback] Er han heldig så får han faktisk start på det uten å måtte stikke innom forumet her først :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå