Gå til innhold

Wow payment helvete!


Anbefalte innlegg

Jeg hater blizzard!

 

Nå kan jeg faen meg ikke spille på 24timer pga det idiotiske systemet til blizz.

Jeg taster inn mutter sitt kortnummer og alt mulig. alt er riktig. men det funker jo seff ikke.

 

så pluteselig etter 2. forsøk klikker hele dritten, og sier at jeg har nådd maks grense på å taste inn konto info. altså 3 ganger. :realmad:

 

og nå får jeg ikke gjort en dritt på 24 timer!

 

Blizzard kan brenne i helvete!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sku nesten spør om du ville låne min account... men dt virker ikje så trygt... 24 timer er ikje så lenge :) snart fotball på tv :love: eller ta dg en tur på byen... tror januar salget er forsatt oppe :thumbup: nye klær gjør alltid susen på gaminglivet :w00t: ikje vær sint å frustrert :nei: ha en god lørdag folkenz :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har også problemer med payment nå :(

 

jeg spillte i går, men i dag får jeg ikke til å spille. det står:

 

"You have used up your prepayed time for this account. Please purchase more to play."

 

Skjønner ikke hvorfor fordi jeg har jo satt på med VISA så det skal jo trekkes automatisk. Det står på "Pending" på min side, men vet ikke hvorfor det ikke trekkes. Noen som har peiling på hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Jeg har også problemer med payment nå :(

 

jeg spillte i går, men i dag får jeg ikke til å spille. det står:

 

"You have used up your prepayed time for this account. Please purchase more to play."

 

Skjønner ikke hvorfor fordi jeg har jo satt på med VISA så det skal jo trekkes automatisk. Det står på "Pending" på min side, men vet ikke hvorfor det ikke trekkes. Noen som har peiling på hva dette kan være?

5398439[/snapback]

Det var akkurat det som kom opp hos meg og.

Ble litt forundret over at de ikke trakk automatisk.

Lenke til kommentar
Sku nesten spør om du ville låne min account... men dt virker ikje så trygt... 24 timer er  ikje så lenge :) snart fotball på tv :love: eller ta dg en tur på byen... tror januar salget er forsatt oppe :thumbup: nye klær gjør alltid susen på gaminglivet :w00t: ikje vær sint å frustrert :nei: ha en god lørdag folkenz :w00t:

5398120[/snapback]

Nei 24 timer er ikke så lenge.. men når du har planlagt linking så er det ikke så gromt å ikke få spilt da.

 

Fotball sucks, jeg bor langt unna byen, klær sucks (jeg går alltid naken). blir en pro lørdag ja..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Når du blir såpass forbannet over å ikke kunne spille på 24 timer, så tror jeg faktisk du har godt av å få en påtvungen pause.

5398472[/snapback]

 

Ja, du kjenner jo meg så det har du jo helt sikkert rett i -_-

5398478[/snapback]

Les nå for pokker hva jeg skrev, jeg dømte deg bare utifra hva du postet her, og jeg sa bare at jeg tror du har godt av en pause.

Tror det er fler enn deg som kunne hatt godt av en pause, men det er nå snakk om 24 timer, og det er ikke allverden, selv om det er helg.

Lenke til kommentar
Når du blir såpass forbannet over å ikke kunne spille på 24 timer, så tror jeg faktisk du har godt av å få en påtvungen pause.

5398472[/snapback]

 

Ja, du kjenner jo meg så det har du jo helt sikkert rett i -_-

5398478[/snapback]

Les nå for pokker hva jeg skrev, jeg dømte deg bare utifra hva du postet her, og jeg sa bare at jeg tror du har godt av en pause.

Tror det er fler enn deg som kunne hatt godt av en pause, men det er nå snakk om 24 timer, og det er ikke allverden, selv om det er helg.

5398977[/snapback]

For å være helt ærlig så driter jeg i om DU trur at jeg trenger en pause fra wow.

 

24timer er all verden for meg når det er helg =)

Lenke til kommentar
hvis ikke folk tåler ord som helvete da for heller en moderator slette denne tråden.

5397956[/snapback]

sa bare istede for å bruke dårlig språk så kan han bruke andre ord eller sensurere det

5398971[/snapback]

Vi deler tydligvis ikke samme mening om hva som er dårlig språk

 

Dårlig språk er for meg språk med mye skrivefeil, ikke banneord.

 

Edit: Lite driti ut da.. ordeling ftw når jeg klager på at dårlig språk er språk med skrivefeil :innocent:

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
hvis ikke folk tåler ord som helvete da for heller en moderator slette denne tråden.

5397956[/snapback]

sa bare istede for å bruke dårlig språk så kan han bruke andre ord eller sensurere det

5398971[/snapback]

Vi deler tydligvis ikke samme mening om hva som er dårlig språk

 

Dårlig språk er for meg språk med mye skrivefeil, ikke banne ord.

5399044[/snapback]

Banneord :whistle:

 

Edit: feil smiley

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...