Simma89 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 så jeg kan ikke bruke den gamle karakteren jeg har laget når jeg hadde 10 dagers versjonen?
Elvorn Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Er mulig du kan overføre char'en din fra questpass accounten til den nye du lager, men er ikke 100% sikker.
Simma89 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 noen som vet om dette går? i tilfelle hvordan gjør jeg det?
Ickz Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 har ikke testa selv men jeg har hørt folk si at når de 10 dagene er ferdig så kan du skrive inn en cd+key fra et spill du kjøper og så spille videre på samme char...
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Fatter ikka at foreldrene kan være redde for å legge nummeret sitt på Blizzards kontosider. MAN kan stole på Blizzard og det faktum at 6 millioner har lagt inn kontonummeret sitt der kan vel si noe om tryggheten og at noen klarer å bryte gjennom blizzards sikkerhet går ikke er nok foreldrene dine som ikke vet helt hva det innebærer tror ikke neste generasjon foreldre er like redde For det er jo oss og vi vet bedre
Gamlemor Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Når de 10 dagene har gått ut, må du kjøpe wow i butikken for å få med en cd-key slik at du kan lage deg en ordentlig account. EDIT: leif 5397896[/snapback] rettelse, du oppgraderer guest pass accounten til en ordentlig account.
Chrynarx Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 etter de 10 dagene kan du bruke samme account, barre skaff deg spillet, last det opp, så når 10days greia er oover så går du på account management så fixer om til gamecard.. THAT SIMPLE... aner ikke hvor mange ganger jeg har skrevet/sagt dette menmen
Simma89 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 KRAFortune er du virkelig så dum at du tror og forventer at alle foreldre som er rundt 40-50 skal være oppdatert og vite hva blizzard og alt mulig sånn er?? de fleste vet bare at det er folk som har blitt svindlet via å legge ut nummeret sitt på nettet. de vet jo ingenting om blizzard og at de har gode sikkerhets tiltak osv. Og det pleier ikke akkurat å hjelpe å si det til dem,
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 (endret) KRAFortune er du virkelig så dum at du tror og forventer at alle foreldre som er rundt 40-50 skal være oppdatert og vite hva blizzard og alt mulig sånn er?? de fleste vet bare at det er folk som har blitt svindlet via å legge ut nummeret sitt på nettet. de vet jo ingenting om blizzard og at de har gode sikkerhets tiltak osv. Og det pleier ikke akkurat å hjelpe å si det til dem, 5399103[/snapback] fullt klar over det du høflige store men det sa jeg jo også i innlegget mitt "er nok foreldrene dine som ikke vet helt hva det innebærer tror ikke neste generasjon foreldre er like redde,For det er jo oss og vi vet bedre Endret 7. januar 2006 av KRAFortune
brd Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 har visa electron,emn der er det seff ikkje noke card nr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå