Simma89 Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 hei. En kamerat av meg har nettopp kjøpt seg WOW. Han fikk med sånn 10 dages gratis spill sak. Men der må man oppgi kredittkort nummer. Detter er foreldrene mine veldig skeptiske til. Er det ingen andre måter å bruke for å få spilt de 10 dagene gratis? Ang. det med kredittkortnummer. Foreldrene mine vill ikke oppgi dette fordi de er redde for at det skal bli misbrukt. er dette neon det har skjedd mye med i WOW eller er det gode sikkerthets systemer??
Blib Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Hvis du ikke vil knytte kontoen til et kort kan du kjøpe et gamecard for 60 dagers spilletid og bruke det. Og ja, Blizzard har et veldig bra sikkerhetssystem.
Simma89 Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 jeg vil ikke begynne å spille spillet fast (enda) vet om gamingcard, men det kan jeg jo ikke bruke på den 10 dagers versjonen. Noen som vet hvordan jeg kan få de 10 dagene gratis uten å oppgi kredittkornummer?
thomassit0 Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 det er ikke noe å være redd for, det er en av verdens mest populære mmo's, de trenger ikke stjele penger
Simma89 Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 nei jeg tenkte ikke på det..foreldrene mine er litt engstelige for at andre folk (såkalte hackere) skal få tak i kodene deres og misbruke den. er det stor sjanse for at dette sjer? har et skjedd med noen?? Har hørt om mange som har blitt fratatt alle pengene sine på nettet fordi de har oppgitt kredittkortnummeret. har noe lignede skjedd på wow?
thomassit0 Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 da er det nok suspekte sider det er snakk om. er ikke noe farlig. bror min har brukt kortet til mor mi i et halvt år nå. men merker at stortsett alle foreldre har skikkelig angst for å oppgi kortnummer til internett.
Simma89 Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 ja, skjønner egentlig at de har litt angst for det.. hvis de har flere 100 tusen på konto er det jævlig surt å få frastjelt alt dette. Tro nok jeg må kjøpe meg gamingcard hvis jeg vil begynne å spille wow ja.
thomassit0 Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 man har vel helst ikke flere hundre tusen på kontoen tilknyttet visa kortet ?!? det bør man jo ha på sparekontoen.. visakontoen burde ikke ha så mye på seg.
FLuAA Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Er ganske sikker på at Blizzard har bra sikkerhet på sine sider, men er som regel ikke serveren, men klienten som er det svakeste punktet. Er nok av keyloggere osv som kan brukes for å stjele kredittkortnr og lignende.
Canute Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg tror du kan oppgi et falskt kredittkort ettersom de ikke skjekker om det stemmer før de faktisk skal ta seg betalt.
Potetdamen Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg tror du kan oppgi et falskt kredittkort ettersom de ikke skjekker om det stemmer før de faktisk skal ta seg betalt. 5397565[/snapback] Jepp, det jeg gjore.. funka som snus
Amon Amarth Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg tror du kan oppgi et falskt kredittkort ettersom de ikke skjekker om det stemmer før de faktisk skal ta seg betalt. 5397565[/snapback] Jepp, det jeg gjore.. funka som snus 5397570[/snapback] Da kan det ikke ha funka bra...
Potetdamen Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg tror du kan oppgi et falskt kredittkort ettersom de ikke skjekker om det stemmer før de faktisk skal ta seg betalt. 5397565[/snapback] Jepp, det jeg gjore.. funka som snus 5397570[/snapback] Da kan det ikke ha funka bra... 5397575[/snapback] Det kan diskuteres i snus tråden
Simma89 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 mener dere at jeg bare skal oppgi et nummer?? siden de ikke sjekker om nummeret er riktig før de begynner å skal ta seg betalt av meg?
Simma89 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 hvordan er det det fungerer med gratis spill egentlig?? må jeg låne innstalasjons cden hans ? eller hvordan er det det funker?
Potetdamen Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 hvordan er det det fungerer med gratis spill egentlig?? må jeg låne innstalasjons cden hans ? eller hvordan er det det funker? 5397600[/snapback] jepps, lån cden hannes. Også taste inn serial eller.no(bår du installerer,) for 10dagers trial, oppgi et kredittkort nummer, f.eks 5659603586363960593. når den tiden er over så må du taste inn et gyldig kred.nr.
Simma89 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 (endret) hvis jeg etter de 10 dagene synes det var fett å spill, kan jeg da gå over til gamingcard?? og fortsette på den karakteren jeg har laget? Endret 7. januar 2006 av Simma89
Elvorn Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 (endret) Når de 10 dagene har gått ut, må du kjøpe wow i butikken for å få med en cd-key slik at du kan lage deg en ordentlig account. EDIT: leif Endret 7. januar 2006 av M_H_B
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå