Gå til innhold

Anmeldelse av Mafia?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men bl.a dinside og IT-avisen har jo anmeldt spillet. IT-avisen anmeldte spillet før det kom. Trodde derfor at gamer.no hadde samme muligheten for å anmelde spill tidlig. Ikke misforstå, grunnen til at jeg spør om dette er fordi jeg syntes gamer.no sine anmeldelser er de beste, og da hadde det vært kult å se hva de mente.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-09 12:40, Dinsdale skrev:

Hvorfor har alle internettfora for spill anmeldt Mafia utenom Gamer.no?



Ganske dårlig syntes jeg.


Kan du vise meg en link til en norsk eller nordisk spillside som har anmeldelse av Mafia? Hvis du snakker om spillsider i statene, må du huske på at de har hatt spillet i 2 uker nå, og har dermed fått god tid til å spille det. Vi i Gamer.no fikk spillet på fredag, og velger som vanlig å spille det grundig før vi legger ut en skikkelig omtale. Vi tar jobben vår seriøst, selv om vi gjør det gratis.

Lenke til kommentar

Disse siden kan vel ikke defineres som rene spillsider, men de er raske med anmeldelser. Om det bare kopierer eller noe vet jeg ikke. Men IT-avisen var jo veeeldig tidlig ute da.

 

http://www.itavisen.no/art/1299382.html

 

http://www.dinside.no/page/artf/32198.shtml?

 

I fare får å gjenta meg selv, minner jeg igjen om at grunnen til innlegget er at jeg syntes gamer.no sine anmeldelser er best,så da lurte jeg bare.

Lenke til kommentar

Ja de var jo raske, faktisk en uke før lansering i Norge. Takker for komplimentet om våre omtaler, og syns selvsagt det er synd at du må vente så lenge. Skulle ønske vi også kunne bestille spill fra statene for å anmelde så tidlig (ettersom våre nordiske kontakter ikke ønsker å gi oss spillene før lansering, og distributøren i statene henviser oss kun til dem). Vi har dessverre ikke råd til det, Gamer.no er fortsatt en uavhengig spillside uten inntekter. Jeg går ut i fra at det er det ITavisen gjør, noe annet vil være spekulasjon, og det er ikke spesielt hyggelig.

Lenke til kommentar

Selv om et sikkert ikke er lett burde dere jo sjekke ut andre partnere som har mulighet til å skaffe dere titler i god tid før lansering. Internett er jo et medie med hard konkurranse og folk søker ofte til de mest oppdaderte sidene. Og det hadde vært synd hvis så dyktige folk som dere måtte gi opp.Men uten masse kapital er jo ting ofte litt mer krevende.

 

Hadde vært kult hvis Røkke var en skikkelig gamer som ville sponse litt:)

 

Ser ihvertfall fram til deres anmeldelse.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-09 14:37, Dinsdale skrev:

Selv om et sikkert ikke er lett burde dere jo sjekke ut andre partnere som har mulighet til å skaffe dere titler i god tid før lansering.


Som sagt er det ikke stort annet vi kan gjøre enn å vente til de nordiske distributørene gir oss spillet. I enkelte tilfeller får vi spillet direkte fra produsent, men det gjelder stort sett bare de mindre kjente spillene, hvor dem f.eks. ikke har noen distributør i norden. F.eks. for previews og lignende.

Lenke til kommentar

Klorin er du helt *****? no offence liksom, itavisen er den største jalla nettavisen i vår langstrakte land, de kopierer det andre har skrevet. mao. oversetter fra engelsk til norsk osv. og du lurer på hvorfor de har det før gamer.no, enten har de en warez versjon eller så har de kopiert fra en eller annen amerikansk spill side.

dinside vet jeg ikke noe om men kan jo hende de har gjort det samme eller har bestillt en versjon fra usa.

Lenke til kommentar

Tror uansett ikke jeg hadde ville latt Dinside eller Itavisen eller andre slike siter fått avgjøre om jeg skulle kjøpt et spill eller ikke. Mange ganger har det virket som om de har bedømt spill etter boxart liksom. Holder meg til litt mer seriøse gamer-siter. Iallefall om jeg er riktig usikker på hvorvidt jeg skal kjøpe et spill eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...