Gå til innhold

Hva er så spesielt med 6280?


JZA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svivel designet til w900 burde jo trekke kraftig ned. Jeg mener det er upraktisk, men har aldri selv eid en svivel telefon. Er det noen her som foretrekker den typen fremfor kamskjell, skyvetelefon eller candybar?

 

Fra gsmarena.com/mobilmania.cz

Sony Ericsson W900 is pretty big. It has been a week now since I started using it and I cannot get used to its size. It disturbs me no matter which pocket I put it in. Eventually, I decided to make use of my backpack's special mobile phone pocket.
I could get used neither to phone's size, nor to its rotating construction. When I am working with closed phone and I need to start to write a text, I have to only push the phone's upper part with my thumb and it opens of itself. Not bad at all, I agree, but in this very moment I find out that I am holding the phone upside down. And again, when I need to close the phone, the move with the thumb turns to be scant for the spring mechanism does not help me anymore. I have no choice, but to use both my hands.
Lenke til kommentar

W900i har ikke EDGE, rds radio og den er større enn min S700i. Det betyr at når du beveger deg utenfor 3G-soner (som det er mange av) faller hastigheten til gprs.

6280 besitter EDGE og rds radio. Spesifikasjonsmessig er den en smule bedre W900i.

 

SXG75 har GPS og AGP som ingen av de andre har, men den har ikke EDGE.

 

Tror egentlig det er snakk om smak og behag her. Alle mobilene er konge. Jeg er lei av og swirvle og vil skyve eller ingenting. Så det blir enten 6280 eller SXG75.

 

Venter på molna sin omtale på SXG75 og den blir jo selvfølgelig ikke partisk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...