Gå til innhold

Installert SP1 for XP, hvilke program skal erstatte MS dritt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes forsåvidt endel DVD-avspillere som kanskje kan erstatte mediaplayer.. desverre er praktisk talt ingen av dem gratis.

Men hvis du ikke vil ha WMP8, anbefaler jeg faktisk mediaplayer 6.4 (Program FilesWindows Media Playermplayer2.exe). Det er kjapt og rimelig feilfritt. Iallfall funker det utmerket her, og jeg bruker det.

Ellers, hvis du skulle være interessert i kommersiell DVD-software, kan jeg anbefale PowerDVD 4.0.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-09 00:12, Junkfood Junkie skrev:

[...]

Kommer nok til å installere WinAmp også så jeg trenger egentlig bare et "videoprogram"


 

Nyeste WinAmp3 viser også videofiler.

Eneste du trenger tror jeg er codec fra http://www.divx.com

DivX playern fungerer ypperlig også.

 

IE ser jeg ingen grunn til å bytte.

Outlook (ikke Express) er helt fenomenal med alle muligheter. (Kontakter & synkronisering til mobiltelefon).

 

Det finnes vel et program idag som er kompatibelt med MSN, ICQ, IRC og litt av hvert. Husker ikke hva det heter derimot.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-09 00:08, GeeZuZz skrev:

Hvis du ikke engang vet om programmer som skal erstatte disse programmene, så er det vel ikke nødvendig å erstatte de?




 

Hør hør! Jeg skulle til å si det samme. Første jeg tenkte når jeg så tittelen på innlegget. Hvis du vil bli kvitt 'MS-dritten', innstallèr et annet OS da! Ikke klag over at MS er så dårlig når du fremdeles bruker det frivillig!

 

Men at IE er så dårlig, det er jeg ikke enig i GeeZuZz. Fortell meg hvorfor

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-09 11:42, enmannen skrev:

Jeg må si jeg digger IE.. Har bare prøvd Opera og Netscape som alternativ, men disse viser omtrent halvparten av web-sidene feil. Så hvorfor bytte ut den når den fungerer kjempefint?


 

Nå finnes det sider som bare IE og har problemer med å rendre rett og da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...