Gå til innhold

MSN problemer, Offline men online!


Anbefalte innlegg

Har problemer med Messenger om dagen. Selv om jeg er pålogget og ser alle mine kontakter i listen så er det flere som sier at jeg ikke er online. Starter jeg en samtale med de så kan de konversere med meg selv om det fortsatt står at jeg er offline. Det hender også ofte at andre personer får rejected meldingene de sender til meg. Andre som har samme problem? Har sett på noen utenlandske sider at andre har tilsvarende problemer.

 

Se for eksempel på følgende side: http://www.driverheaven.net/showthread.php?t=92643

 

noe andre?

Endret av WikingTOR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplever det samme problemet!

Når jeg logger på, ser jeg ikonet nederst til høyre (logget inn), men selve messenger vinduet blir ikke logget på sånn at jeg kan skrive meldinger..

Men lar jeg den stå en stund, får jeg skrevet etterhvert..

Men det er et litt merkelig fenomen.. Håper det blir mer stabilt etterhvert.

 

En bra side for messenger: Mess.be

 

Jeg bare lurer på om dette problemet har noe med trådløst internett å gjøre..?

 

Hadde trådløst på en pc med messenger problemer, og når jeg bytta til kablet forsvant problemet.. Men jeg kan ikke ha kabel på min her oppe..

Så det er mulig at det er det som er problemet..kanskje..

Endret av alansmith
Lenke til kommentar

Samme problem har vært opplevd her i flere dager. Nå ser det imidlertid ut som at det fungerer som det skal igjen. Ikke gjort noe spes bortsett fra å faktisk la maskinen være avskrudd en natt for en sjelden gangs skyld. Om det var dette som hjalp (at jeg var fysisk avlogget fra msn en god stund) har jeg ingen anelse om..

 

EDIT: Så feil kunne man ta. Var i orden en stakket stund, me ikke nå mer.

Endret av :chribruu
Lenke til kommentar

Jeg har samme problemet i dag!

 

Dette har aldri skjedd før irriterer meg noe vanvittig. Jeg har åpnet masse porter i routeren, restartet den, boota pc`n men ingenting virker!!

 

Det ser vel ut til at dette er en feil hos microsoft eller hva?

 

EDIT: TeleN

Endret av Koffe
Lenke til kommentar

Og dere har alle deaktiver WINDOWS MESSENGER?!?

 

Hvis ikke logges dere ut av .NET siden WM vill logge dere på igjen.

 

Hadde samme problemet men det ble borte når jeg deaktiverte windows messenger prosessen, og huket vekk haken på "Logg på windows messenger automatisk" i Outlook Express.

Lenke til kommentar
jeg har ngt som isp, og vises som Offline selv om jeg er pålogget.

Er Betabruker av msn live 8. men skiftet idag tilbake til 7.5 for å sjekke om det hadde no å si på resultatet.. men ikke til hjelp d nei...

 

 

mvh Vegard

5416884[/snapback]

 

 

Hva er forskjellen på 7.5 og live 8?

5417582[/snapback]

 

Den største forskjellen for meg som var synlig var at det er innebygd søkemotor. Som gjør det mulig for deg og søke etter dine egne kontakter. Er greit og ha om du har tohundreogørtåførti kontakter og holde rede på. Den søker både etter e-mail og nick's til samme tid, så du finner rimelig fort den du leter etter :thumbup:

 

- Litt endret design..

- Sorterer internt i Online, etter status

- Flere muligheter for visninger av kontakter av div. tingz

- sikkert andre ting også..

 

Men...

Beta er ikke BUG fri.. den bruker 5 (ca, omtrent..har ikke tatt tiden) ganger lengere tid å logge seg på..

 

 

mvh Vegard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...