Auke Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 (endret) Jeg instalerte Call of Duty 2 her om dagen! Da jeg skulle starte spillet fikk jeg meldingen "video card or driver doesn't support dynamic textures". Jeg prøvde å instalere driver fra ATI.com, men fikk meldingen "INF ERROR VIDEO DRIVER NOT FOUND" Hva skal jeg gjøre for å få instalert drivere og hvor kan jeg finne driveren? Den jeg prøvde å instalere heter Catalyst.... Jeg har Radeon Mobility 9000 skjermkort. Endret 4. januar 2006 av Auke
persistent Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Ville sjekket hos ATI om det kortet støtter "dynamic textures". Ettersom kortet har fungert greit (antar jeg) tidligere så har du hatt driver inne. Å oppgradere driveren dersom kortet allikevel ikke støtter funksjonene er bare å be om problemer. Jeg kjenner ikke det kortet ditt, men som sagt sjekk hos ATI. Evt. kan du sjekke hjemmesidene til spillet og se om det ligger en hardware liste der som du kan kontrollere kortet ditt imot.
Auke Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Joda, ifølge leverandøren av spillet skal radeon 9000 være bra nok! Jeg har liten peiling på drivere og sånt, men tror at dette må være problemet siden skjermkortet visst nok skal holde mål...
Handl3vogn Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 I følge det jeg har fåt med meg så bruker ikke Radeon Mobility catlyst driveren. prøv og gå på hjemme sia til produsenten av laptopen og last ned driver derfra.
Auke Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Takk for svaret! Har vært innom siden til produsenten. Jeg lastet ned driveren til skjermkortet, men spillet vil fremdeles ikke fungere. Er det noen som vet om driveren må oppdateres, eller hva som må gjøres? Begynner å bli en smule frustrert...
Auke Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 ENDELIG!! Problemet løste seg! Til dere som må ha et lignende problem i fremtiden, ATI har svært få drivere til notebook PC-er. Last ned denne: http://www.hwupgrade.it/download/file/2386.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå