Gå til innhold

Xbox 360 - Prosjektør en god løsning?


eddien24

Anbefalte innlegg

skal kjøpe meg en tw-600 om en mnd ca...gleder meg vilt :D

hvordan er bilde kvaliteten syns du?

 

(skal brukes til film og kanskje litt tv...og seff Xbox360)

 

Gled deg, ja. Jeg er som sagt veldig fornøyd. En liten disclaimer er at det er min første pj da, alt ser kanskje bra ut første gangen man blåser det opp til 100"..?

Men iallfall godt å slippe regnbue-effekt, det plaget meg på de dlp-prosjektorene jeg har sett før. Har ikke noe spesielt å utsette på bildekvaliteten. Film er flott, og desktop'en på mac'en når jeg speiler den til projektoren har virket klar og fin, om enn ikke like knivskarpe fonter som på lcd-skjermen jeg bruker til vanlig.

 

Foreløpig har jeg bl.a. sett alle extended ver. av ringenes herre-trilogien. Det var kos... :D Og nå frister det litt mer med xbox 360 for å utnytte oppløsningen til burken.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg har selv en Panasonic PT-AE700. Kjøpte den for litt over et halvt år siden. Den er helt super!

For tiden så spiller jeg for det meste på den med 360, funker skikkelig bra det. Bruker den også til film, helt knall på HD filmer. :green: Den funker også bra til surfing og spilling med pc'n koblet til, teksten er også tydelig. 1280x720 som oppløsning.

Så jeg vil anbefale deg en projektor, f.eks den jeg har. Den koster rundt 9.900,- og da får du f.eks et 2m bredt bilde, litt billigere enn en LCD TV. :)

 

Noen gamle bilder: Projektoren, sofa'n og lerret(den senga foran der er byttet ut med en lang "tv-benk" nå), internett, hw-forumet :D, World of Warcraft.

Datoen på de bildene stemmer ikke og så er kameraet ganske dårlig, derfor det er så utydelig. :p

For mer info så er avforum.no en bra side.

 

 

Den har 5000 timer på pæra

Wow! Min har bare 200 enda, men håper den varer like lenge!! :w00t:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Den har 5000 timer på pæra

Wow! Min har bare 200 enda, men håper den varer like lenge!! :w00t:

5389103[/snapback]

Jeg har vel snart 300 på min, men iflg. Panasonic skal den vare i iallefall 5000 når lysstyrken er satt på Low.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Den har 5000 timer på pæra

Wow! Min har bare 200 enda, men håper den varer like lenge!! :w00t:

5389103[/snapback]

Jeg har vel snart 300 på min, men iflg. Panasonic skal den vare i iallefall 5000 når lysstyrken er satt på Low.

5390780[/snapback]

Er det Lamp power du mener? Tror jeg har den på lav. Går viften saktere når du setter på den? I tilfelle så har jeg den på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...