Gå til innhold

COD2 og min PC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å spille på COD2 og merker at det skal ikke mye action til for at det begynner å hakke.

Lurer på om maskinen min må oppgraderes...allerede :hmm:

Har en AMD Athlon XP 1800+ prosessor, 1GB DDR ram, og et GeForce 6600GT skjermkort. Hovedkortet er MSI KT4V

Hmm, når jeg ser på kvitteringen så er det en XP 2400 prosessor jeg har... Hvorfor står det 1800 på system properties da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har begynt å spille på COD2 og merker at det skal ikke mye action til for at det begynner å hakke.

Lurer på om maskinen min må oppgraderes...allerede  :hmm:

Har en AMD Athlon XP 1800+ prosessor, 1GB DDR ram, og et GeForce 6600GT skjermkort.  Hovedkortet er MSI KT4V

Hmm, når jeg ser på kvitteringen så er det en XP 2400 prosessor jeg har...  Hvorfor står det 1800 på system properties da??

5380336[/snapback]

Fordi du må Stille FBS i bios fra 100 til 133 eller 166 ;) så får du den hastigheten du skal ha

Skrevet

Har akkurat sett og justert BIOS :D

Skulle inn å justere innlegget mitt, men så hadde du svart. Skal starte spillet å se om det blir bedre nå :p

Skrevet

Vel,maskina di er vel ikkje akkurat top-notch. Men du kan da stille ned til dx 7.0 i options i COD, da skal eg love deg du vil merke forskjell :)

Skrevet
Som Mala skrev... Kjør i DX7 modus! Det jeg gjør

5381279[/snapback]

Takker, skal gjøre det!

Jævlig stilig den blood patchen :dribble:

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)
I DX7-modus kjører jeg jo COD 2 nesten heeelt smotth med nesten alt på fullt med min midt på treet-PC ! 

Hva er egentlig forskjellen på DX7 og DX9?

5672798[/snapback]

I DX9 ser spillet mye bedre ut..

Blant annen så mister man snøværet (siste bildet).

Men online er den kun DX7 som gjelder.. :whistle:

post-43249-1141045975_thumb.jpg

post-43249-1141046088_thumb.jpg

post-43249-1141046104_thumb.jpg

post-43249-1141046218_thumb.jpg

post-43249-1141046780_thumb.jpg

Endret av Blue--Sky
Skrevet

Som sagt over dx7.0 for online gaming og dx9 for en heftig SP opplevelse!! Sjøl om eg har relativt kraftig rigg går det i dx7 i mp, her skal det eiges! :thumbup:

Skrevet
Testa CoD2 på 360 i dag, kan ikke si jeg ble så veldig imponert. Hadde trodd at det så bedre ut på 360 en pc, men det gjorde det ikke..

5673851[/snapback]

Så kommer det jo ann på om man har HDTV samt nye kabler og da ;) men eg kan ikkje uttale meg, har bare testet demoen på en gammel Samsung TV,med ORGINAL scart :roll:

Skrevet
Testa CoD2 på 360 i dag, kan ikke si jeg ble så veldig imponert. Hadde trodd at det så bedre ut på 360 en pc, men det gjorde det ikke..

5673851[/snapback]

Så kommer det jo ann på om man har HDTV samt nye kabler og da ;) men eg kan ikkje uttale meg, har bare testet demoen på en gammel Samsung TV,med ORGINAL scart :roll:

5674058[/snapback]

Var i en butikk, med HDTV :) Bildet var krystallklart, men kantene var hakkete og folka var langt fra så detaljerte som på pc versionen. (var en demo så det er mulig at det er bedre på full versionen)

Men egentilg så bryr jeg meg heller lite om sp (har kansje spillt 6-7 timer), online har jeg spillt 225 timer :whistle: (spiller i clan da)

Og online er ikke 360 i nærheten av pc.. :yes:

Skrevet

5673851[/snapback]

5674058[/snapback]

Og online er ikke 360 i nærheten av pc.. :yes:

5674114[/snapback]

DET der har du ihvertfall rett i, COD2 360 på nett må bli en tam opplevelse i forhold ;) På PC er det take-of 2k++!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...