Gå til innhold

Xbox 360 spørsmål igjenn :p


posse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det sant at du spiller gratis online i helgene?

5394242[/snapback]

 

herregud, hvis du leser postene så ser du vel at jeg sier det er det jeg leste i den offisielle xbox manualen som fulgte med xbox360! Har det ikke selv så dette får de som har xbox360 teste selv! Gjerne ring xbox support å hør også for å få full klarhet i problemstillingen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg har lest at det er kun utvalgte helger det er gratis å spille med silver. Hvis noen kan bekrefte at det er gratis hver helg hadde det vært fint!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg har lest at det er kun utvalgte helger det er gratis å spille med silver. Hvis noen kan bekrefte at det er gratis hver helg hadde det vært fint!

5397626[/snapback]

Det var hvertfall ikke gratis på fredag i går kveld klokka 11.

Lenke til kommentar
Jeg har lest at det er kun utvalgte helger det er gratis å spille med silver. Hvis noen kan bekrefte at det er gratis hver helg hadde det vært fint!

5397626[/snapback]

Det var hvertfall ikke gratis på fredag i går kveld klokka 11.

5397797[/snapback]

 

Det er ikke gratis denne helgen iallfall,jeg er sikker på at det bare gjelder utvalgte helger,MS ville tapt mye penger på fri helgebruk så vil man spille live er nok gull eneste alternativ.MEN hvis noen har det skriftelig fra ms at de lover hver helg gratis så scan det inn..

Lenke til kommentar
Jeg har lest at det er kun utvalgte helger det er gratis å spille med silver. Hvis noen kan bekrefte at det er gratis hver helg hadde det vært fint!

5397626[/snapback]

Det var hvertfall ikke gratis på fredag i går kveld klokka 11.

5397797[/snapback]

 

Det er ikke gratis denne helgen iallfall,jeg er sikker på at det bare gjelder utvalgte helger,MS ville tapt mye penger på fri helgebruk så vil man spille live er nok gull eneste alternativ.MEN hvis noen har det skriftelig fra ms at de lover hver helg gratis så scan det inn..

5397868[/snapback]

 

bla opp i xbox manualen, så står det under xbox live kapitlet... bare å scanne inn den som har manualen

Endret av Omnikron
Lenke til kommentar
Jeg har lest at det er kun utvalgte helger det er gratis å spille med silver. Hvis noen kan bekrefte at det er gratis hver helg hadde det vært fint!

5397626[/snapback]

Det var hvertfall ikke gratis på fredag i går kveld klokka 11.

5397797[/snapback]

 

Det er ikke gratis denne helgen iallfall,jeg er sikker på at det bare gjelder utvalgte helger,MS ville tapt mye penger på fri helgebruk så vil man spille live er nok gull eneste alternativ.MEN hvis noen har det skriftelig fra ms at de lover hver helg gratis så scan det inn..

5397868[/snapback]

 

bla opp i xbox manualen, så står det under xbox live kapitlet... bare å scanne inn den som har manualen

5398673[/snapback]

 

Jeg tror det er snakk om dårlig oversettelse av den norske delen.

I den engelske, svenske og danske snakker de bare om gratis i helgene som eksempler på "special event", "spesielle hendelse" eller "særlig begivenhet".

 

Noen som har forsøkt i dag?

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd i dag,har ikke livespilling med silver. sitat fra brukermanual:med sølvmedlemskap får du gratis gullmedlemskap i helgene.

 

tja kanskje verdt å maile ms-norge,de må vel oppfylle det da?ser ikke ut som en trykkfeil, men det er kun i den norske delen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...