iMono Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Hva er det beste programmet til å ta backup av DVD. Jeg har hørt om DVD X Copy. Pris spiller ingen rolle.
iMono Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Skrevet 3. januar 2006 Bruker det for tiden, men den lager av og til 'artifacts' når jeg spiller av filmer igjen.
Broseen Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Hmm...det har aldri jeg opplevd. Bruker du deep analysis? Kanskje denne linken kan hjelpe deg med å finne et program: http://www.dinside.no/php/art.php?id=215571
Wipeout Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Dvdrebuilder med CCE gir best kvalitet. Man kan ikke sammenligne CCE encoding med program som clonedvd og dvdshrink.
Chevelle Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 DVD Shrink blir ikke lenger oppdatert men forsatt bra, men fugerer ikke alltid til de nyeste filmene. Jeg bruker først DVDFab Decrypter til og rippe fimen inn på disk og så deretter DVD Shrink. DVDFab fjener sperre og gjør den sonefri også. Har brukt DVD Shrink til flere hundre filmer men ikke opplevd og få artifacts på filmene. Kan være media du brenner på som gjør det eller dvd spiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå