Gå til innhold

Mobil som er utrolig digg å skrive SMS med! :D


Anbefalte innlegg

Heisann!!

Er ute etter en ny mobil med få funksjoner, det eneste jeg krever er at den er relativt lett og har VELDIG digge taster så sms'ing går som en drøm. Da må også ordboka være ganske bra men det har vel alle mobiler i dag. Prisklassen er alt under 2000. Helst en del billigere da jeg ikke krever så mange funksjoner, nevn gjerne flere telefoner da jeg får noen å velge i!

Tusen takk for alle svar!!

Mvh Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!!

Er ute etter en ny mobil med få funksjoner, det eneste jeg krever er at den er relativt lett og har VELDIG digge taster så sms'ing går som en drøm. Da må også ordboka  være ganske bra men det har vel alle mobiler i dag. Prisklassen er alt under 2000. Helst en del billigere da jeg ikke krever så mange funksjoner, nevn gjerne flere telefoner da jeg får noen å velge i!

Tusen takk for alle svar!!

Mvh Anders

5377451[/snapback]

 

Ville anbefale Nokia 6230, har selv aldri eid en sånn, men de gangene jeg har fått

taste på den har jeg blit imponert over hvor deilige tastene på den er:)

har selv en K750i nå,synes tastene på den er også deilige, men ikke så bra som på 6230/6230i

Lenke til kommentar
Ville anbefale  Nokia 6230, har selv aldri eid en sånn, men de gangene jeg har fått

taste på den har jeg blit imponert over hvor deilige tastene på den er:)

har selv en K750i nå,synes tastene på den er også deilige, men ikke så bra som på 6230/6230i

5379965[/snapback]

 

Da kan jeg som eier av Nokia 6230 bekrefte at den har svært gode taster. Har hatt min mobil i 1,5 år og den er fortsatt like god. Den er usedvanlig responisv og henger så godt som aldri etter når du taster eller navigerer i menyene :thumbup: Trenger du å lete lenger? Nei, det gjør du strengt tatt ikke ;)

 

Du kan jo også ta en titt i denne forumtråden :)

Lenke til kommentar

Annbefaler å styre unna Samsung, Softvaren på Samsung er helt på trynet. Altså selv om tastene er gode å skrive med er programmet tungvint å treigt å jobbe med!

 

Jeg har selv D500

 

Eks:

-Ikke Automatisk Punktom (bare første ordet)

-Byttter litt som den vill på Ordbok på og av (bare iriterende)

-Noe tungvinn Smiley funksjon, Men den er omfattende (Den gamle Sony Eriksonen var bedre her!?)

 

MERK> Mine meninger..

Lenke til kommentar

Har hatt en masse mobiler. Men tror ingen har vært så god og rask og skrive på som da jeg kjøpte en Nokia 3220.

 

 

Lite utdrag fra testen på Amobil.

"Det å skrive meldinger på 3220 er en drøm. Vi nevnte tidligere at tastene holder beste kvalitet, og også systemet for skriving er blant de beste å regne. Dette er rett og slett SMS-tasternes våte drøm, og er du blant de som ikke hopper ut av senga om morgenen før du har skuflet ut 5-6 SMS burde denne telefonen være midt i blinken."

Lenke til kommentar
Har hatt en masse mobiler. Men tror ingen har vært så god og rask og skrive på som da jeg kjøpte en Nokia 3220.

 

 

Lite utdrag fra testen på Amobil.

"Det å skrive meldinger på 3220 er en drøm. Vi nevnte tidligere at tastene holder beste kvalitet, og også systemet for skriving er blant de beste å regne. Dette er rett og slett SMS-tasternes våte drøm, og er du blant de som ikke hopper ut av senga om morgenen før du har skuflet ut 5-6 SMS burde denne telefonen være midt i blinken."

5383196[/snapback]

 

Tror opplevelsen av tastene til 3220 er individuell, for da jeg en gang prøvde den, var det ikke lett skrive meldinger.

 

Jeg vil, framfor de andre foreslåtte modellene, fortsatt anbefale 6230. Dette på grunn av mange funksjoner, minnekortplass, gode taster, responsivitet og jeg tror prisen er ganske rimelig på den per i dag.

 

Det beste for trådstarter er å stikke innom et elektrovarehus hvor de lar kundene prøve mobilene, ikke bare dummyer. Da kan han teste de aktuelle modellene. En ulempe kan være at de kun har de nyeste, Nokia 6230 kan det hende ikke lenger ligger på utstilling...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...