Gå til innhold

Problemer under innstalering av Mus og tastatur


Anbefalte innlegg

Som headeren sier, så har vi fått problemer med innstaleringen av Logitech LX 700 Mus og tastatur sett.

Første gangen dette ble forsøkt innstalert, så sto den gamle usb musen i maskinen.

Maskinen (en Dell av etter annet slag) har ikke PS2 porter så vi måtte bruke USB tilkoblingen til mottakeren.

Problemet er at når setpoint blir instalert, så virker dette tydligvis ikke som tiltenkt, en kommer ingen vei med innjusteringer av mus etc. Den nye musen er i enhetsbehandling registrert akkurat som den gamle musen. Vi har prøvd å avinstalere den med å høyre klikke på den i enhets behandling og velge avinstaler, for så å ta en restart på maskinen, dette også samtidigt som softwaren (setpoint) ble fjernet. Uansett hva vi gjør så står der HDI mus (eller noe sånt, jeg prøver å hjelpe til via telefon :roll: ) i enhets behandling. etter siste forsøk, så startet de fleste knappene på musen å virke, så nå er det kvelden for i dag med dette. jeg sitter derimot igjenn og lurer på om avinstalerings prosedyren min er rikktig. Kan nevne at når en kobler inn og ut den standard usb musen som var der, så kommer det opp beskjed om til og fra kobling av enheten, dette kommer ikke opp om logitech usb`n blir tatt ut/inn eller om jeg har prøvd å avinstalere den på den måten jeg nevnte. Lurer på om feilregistrering av typen mus gjør at setpoint ikke kjenner den igjen? Og på hvorfor jeg ikke kan få den til å bli en logitech mus i enhetsbehandlingen?.

P.s. Har akkurat oppdaget at AVG antivirus var på under instalasjonene av setpoint, kansje ikke så bra? :hmm:

 

Håper dere har noen gode forslag til problemløsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...