Gå til innhold

Spørsmål om BG's da spes AV


Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er om det i det hele tatt er mulig å komme seg til AV. Jeg har sittet i kø for AV ti ganger nå. Og stort sett så går jeg lei etter 4 timer i kø. Det lengste jeg har ventet var 6 og en halv time. Da gav jeg opp. Jeg er rank 3. Hva kreves egentlig for å komme med i AV? Er det så at jo høyere rank man er, så rykekr man lenger frem i køen?

 

Og noen ropte ut i går om AV var åpen....er ikke den åpen hele tiden da?

 

Spiller på Silvermoon. Er alliance

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk spør om AV er oppe (dvs. en AV-instance som blir åpnet når det er X fra hver side som står i kø), noe som lett kan finnes ut av ved å skrive "/who valley".

 

Rank har ingenting å si. Grunnen til at en BG ikke er oppe, er mangel på folk i kø fra en eller begge sidene. På Sylvanas er f.eks. allies veldig opptatt av PvE, og horde er mer PvP-orientert.. noe som fører til lange ventetider (dette har dog bedret seg voldsomt i det siste).

Lenke til kommentar

Rank har ingeting å si.

Eneste kravet er at du er over lvl 51 og det er jo ingen problem.

Det at køen er så lang kan bety at rett og slett ingen spiller AV på ally siden, eller at det er for mange allys og for lite Horde som spiller.

 

For å få startet en AV Battleground må det være minimum 20 spillere på hver side.

Battlegrounden vil så starte, men den vil ikke bli avsluttet om antallet faller under 20 på hver side.

:thumbup:

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Folk spør om AV er oppe (dvs. en AV-instance som blir åpnet når det er X fra hver side som står i kø), noe som lett kan finnes ut av ved å skrive "/who valley".

 

Ahh dette viste jeg ikke!

 

Takk til dere andre og :thumbup:

 

Ja på silvermoon så er det jo kanskje 70% alliance tror jeg så det kan tenkes at det mangler horde til AV ja. Jaja...jeg får vel aldri spilt AV jeg da. synd i grunnen :(

 

Men men..skal nå kave meg opp til knight rank uansett jeg..

Lenke til kommentar

Battlegrounds er nok en idiotisk blizzard ide. Stiller seg på samme linje som honor systemet.

 

De fleste serverene har lange køer viss de hele tatt er noen bg's oppe. Eneste håpet er at blizzard har sagt dem tenker på cross-server bg's. Ikke før da vil køen forsvinne. Viss du vil inn i AV nå, sett av minst 8 timer, 4 timer i kø og 4 timer i kamp.

Lenke til kommentar
Battlegrounds er nok en idiotisk blizzard ide. Stiller seg på samme linje som honor systemet.

 

De fleste serverene har lange køer viss de hele tatt er noen bg's oppe. Eneste håpet er at blizzard har sagt dem tenker på cross-server bg's. Ikke før da vil køen forsvinne. Viss du vil inn i AV nå, sett av minst 8 timer, 4 timer i kø og 4 timer i kamp.

5371640[/snapback]

 

Føler med dere alle som sliter med slikt.

Nesten ondt av meg å si at jeg opplever aldri kø.

Det er oppe omtrent alltid mellom 1-3 AV, 4-13 AB og 3-8 WSG på BL.

Da jeg startet å spille wow var Horde i mindretall på BL men etter en imigrasjonsrunde ble det mye bedre. Tror BL nå er en av de serverene som har best fordeling mellom factions :=)

Eneste problemet på BL er at det tider er en del lagg og noen ganger får man dc pga server feil.

 

Har forstått det slik at cross kjøring av BG er lagt på is? Hørte det ble stoppet pga flere har samme navn fra server til server så de fikk det ikke til. Vet ikke om det er riktig da? Har lest det i en annen trå her tror jeg.

Lenke til kommentar

ja personlig har jeg ikke noe imot Honor system og honor rewards osv.. Det gjør bare det at man kan bli "konge" på to forskjellige områder liksom. Det er sikkert ikke så ofte man er konge i pvp (rank 14 eller noe) og samtidig er MT og med Onyxia på farm-status.

 

Det gjør at flere får oppleve høy status på serveren.

 

Honor-farming blir ihvertfall lettere etter den nye patchen som kommer på onsdag, selv om AV sikkert forblir noe jeg aldri fikk gjort i wow.

Lenke til kommentar
ja personlig har jeg ikke noe imot Honor system og honor rewards osv.. Det gjør bare det at man kan bli "konge" på to forskjellige områder liksom. Det er sikkert ikke så ofte man er konge i pvp (rank 14 eller noe) og samtidig er MT og med Onyxia på farm-status.

 

Det gjør at flere får oppleve høy status på serveren.

 

Honor-farming blir ihvertfall lettere etter den nye patchen som kommer på onsdag, selv om AV sikkert forblir noe jeg aldri fikk gjort i wow.

5371789[/snapback]

 

Muligheten er jo å flytte charen til en annen server da :=)

 

Uansett har du rett i det med honour farming.

Man har ikke tid til å gjøre begge deler. Skal man til rank 14 så er det bare å melde seg ut av samfunet. Det går aldri for du eller meg som har jobb og familie.

Gutt eller jente som bor hjemme og ikke går på skole, eller en uten jobb kan greie det.

Rank 14 i det hele tatt krever sinnsykt med tid. Når du kommer deg til rank 13 så må du holde deg på toppen i minimum 3 uker. Det krever fra 550k - til over 1000k pr uke alt etter hvordan de andre spiller.

Vet alt om det her da jeg har en RL venn som var i gruppa til en som ble High Warlord sist onsdag.

På Horde siden BL vet jeg om 5 stykker som har hatt rank 14.

Lenke til kommentar
Veldig OT: Men dette med samme navn bør jo ikke by på for mye problemer. Burde jo være en enkel sak å f.eks putte en liten prefix foran navnet på alle. I ditt tilfelle:  (BL)Darkrevan

5371775[/snapback]

 

Sant det, men skulle hatt den tråden om det her før. Synd at søket i forumet av og til ikke får det til :=)

Lenke til kommentar

ja hehe sant det! Har bare som mål å bli knight og dermed få officer tabard:) og komme inn dørene til gutteklubben "se hvor mange timer jeg har brukt på wow" for en liten titt:)...der inne blir det sikkert servert Potion of lesser noob! :dribble:

 

Serverskifte kommer ikke på tale:)

Lenke til kommentar
ja hehe sant det! Har bare som mål å bli knight og dermed få officer tabard:) og komme inn dørene til gutteklubben "se hvor mange timer jeg har brukt på wow" for en liten titt:)...der inne blir det sikkert servert Potion of lesser noob!  :dribble:

 

Serverskifte kommer ikke på tale:)

5371894[/snapback]

 

Advarsel kjære venn (Særiøst og)

Dagen du blir rank 6 og kan gå inn i det aller helligste og får se hva du kan få kjøpt.. Faren blir da utrolig stor for å bli hekta på pvp.. å, bare litt til en rank til se den fete chesten da.. ohhh hehe.. så neste rank Battle stand oohhh må ha hehe, slik ble det for meg plutselig var jeg rank 9.

Var en stund klar for å fortsette til rank 11 for å få kjøpt epic mount til 80g, men det ble veldig mye å gjøre i guilden med mc og zg, så jeg kutta ned på pvp.

Er nå rank 8 og holder meg der, koser meg bare med AV om dagen. Regner med å få meg exhalted status der i morgen :=)

Lenke til kommentar
Advarsel kjære venn (Særiøst og)

Dagen du blir rank 6 og kan gå inn i det aller helligste og får se hva du kan få kjøpt.. Faren blir da utrolig stor for å bli hekta på pvp.. å, bare litt til en rank til se den fete chesten da.. ohhh hehe.. så neste rank Battle stand oohhh må ha hehe, slik ble det for meg plutselig var jeg rank 9.

Var en stund klar for å fortsette til rank 11 for å få kjøpt epic mount til 80g, men det ble veldig mye å gjøre i guilden med mc og zg, så jeg kutta ned på pvp.

Er nå rank 8 og holder meg der, koser meg bare med AV om dagen. Regner med å få meg exhalted status der i morgen :=)

 

Ja hehe..Når jeg sier mål så er jo det ikke et endelig mål. Men det er det jeg jobber mot nå. Når jeg er rank knight er det ikke sikkert at jeg stopper der. Guildet mitt krever i grunnen ikke noen tid fra meg hehe. Da vi svært sjeldent kjører guild-raids og lignende. Guildet er mest for det sosiale:) Min første gang i MC blir garantert med random pickups.

 

Det fine er at min familiesituasjon/jobb begrenser min tid i wow, uavhengig av hva jeg vil. Så jeg spiller bare wow så mye jeg kan. Men jeg gjør svært lite her i livet uten et mål for øye....så foreløpig så er knight målet, samtidig som å alltid samle til fult valorsett, samt mer tank utstyr.

Lenke til kommentar

På silvermoon er det mye færre horde enn alliance og det ble nok ikke bedre etter migreringen, heller tvert imot. Dette bidrar til at AV sjelden er oppe.

I tillegg er det slik at alliance av en eller annen merkelig grunn alltid vinner AV på silvermoon.

I AB får vi tilsvarende juling, mens i WSG får vi en seier nå og da.

Både i AB og WSG er nok hovedproblemet mangel på healere og ikke minst healere som healer.

Som en venn sa "En gang i WSG ble jeg heala". Vet ikke helt om jeg tror ham :)

Lenke til kommentar
Ekstremt OT, men siden det ble diskutert, det er ikke så uvanlig å være både rank 14 og ha masse PvE epics. En på serveren min er rank 14 og har fult ten storms :O

 

Det er klart at det finnes arbeidsledige mennesker der ute som ikke gjør annet enn å spille, men når det er snakk om "normale" folk så vil jeg tro at dem med rank 14 ikke er "MC-horer".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...