Jump to content
Sign in to follow this  
ze5400

Hvilken database skal programet mitt jobe opp mot?

Recommended Posts

Jeg holder på å lage et programm som skal jobbe opp mot en database, databasen skal inneholde ganske store data (liste over innehold i et lager).

Det skal være flere maskiner koblet opp mot den, hvordan database bør jeg velge?

Access eller M$ SQL?

Om ein skal kjøre access eller SQl vil vel ha mykje å sei om kor mykje "last" programmet har mot databasen, samt kor stor brukarmasse programmet har.

datamengda har nok mindre å sei.

Når det gjeld klient-tilkobling så har sql-databasene selfølgeleg gode muligheiter for dette, korleis access er på dette er eg usikker.

men eg antar at ein sentral database med eit "serverprogram" på toppen kan vere løysninga, og la klientene koble seg til programvaren og ikkje databasen direkte.

Ein MS SQL-database vil nok fordyre progammet ein del då ein trenger ein lisens, og ein BØR ha gode kunnskaper om relasjonsdatabaser før ein plotter ivei i ein sql-database. (kan garantere deg at den neste som skal ta i den databasen kjem til å ha sterke ønsker om kaldkveling og levende flåing av utvikler, om databasen ikkje er på normalform og dokumentert)

For så sei noko om kva belastning systemet skal ha med sql-databaser (i mitt tilfelle mysql-databaser)

Forrige prosjekt:

Webbasert system:

Dimensjonert for 30000 unike brukarar iløpet av 3 veker, med toppbelastning på ca 1500 samtidige brukarar.

3 årsverk i prosjektet

Noverandre prosjekt:

Nettbasert ordre/bestilling/fakturerings-system

Dimensjoner for fellesnordisk bruk, 5 delsystem , ca 12 årsverk berre i utviklingsresursser fordelt over dei skandinaviske landa.