Gå til innhold

Høyere utdanning. NTNU (sivilt) eller forsvaret?


eught

Anbefalte innlegg

Jeg går selv på Teknisk Kybernetikk ved NTNU-Gløshaugen og kan ikke si at jeg er veldig imponert over undervisningen vi får her. Skal man tilskrive noen æren for et bra siving-studium ved NTNU er det medstudentene og studass.-ene!

 

Når det gjelder bosted vil jeg anbefale deg å søke nå!! Jeg ringte SIT-bolig på denne tiden i fjor og fikk beskjed om å vente med å søke til jeg hadde sikret plassen, men når jeg da ringte de samme dag jeg fikk svar fra samordnaopptak sa damen i telefonen at jeg var "aaaaalt for sent ute" til å få noe til studeistart.. SIT-Bolig er forsåvidt noe svineri, og vil anbefale deg å finne noe bra privat.

Er du derimot fast bestemt på å ha studenthybel fra samskibsnaden vil jeg råde deg til å velge noe nært gløs, så slipper du å ta buss. Berg-, Rosenborg-, og- nedre Singsaker-studentby/hybler/leil. er veldig nært. Moholt er også innen gangavstand, søk isåfall om hybel i alleen, som er nyrenovert.

 

Til slutt:

Hvis _jeg_ skulle valgt i dag ville jeg valgt militær utdanning, student kan du være til du er 40.

Endret av petersveistrup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...