kesse Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Har sett når jeg har vært på Svinesund noen ganger at EB Games selger brukte spill. Derfor lurte jeg på om det går ann å selge sine brukte spill til dem? Har noen 360 spill som jeg har runda, som jeg godt kunne byttet inn i noen nye!
glx-rider Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 er ikke sikker på om det går an å selge for penger, men vet at du kan bytte de inn i noe de selger..
Dr.Peedee Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Har sett når jeg har vært på Svinesund noen ganger at EB Games selger brukte spill. Derfor lurte jeg på om det går ann å selge sine brukte spill til dem? Har noen 360 spill som jeg har runda, som jeg godt kunne byttet inn i noen nye! 5367343[/snapback] Jeg har byttet inn mange spill hos EB games her i Norge. Litt varierende hvor mye du får for de, og det du får av "penger" må brukes til å kjøpe varer i deres butikk. Hvor mye du får kommer ann på tittelen, om det er noe gammelt ræl ingen vil ha eller om det er noe relativt nytt. Skal du bytte inn spillene, pass på at du har med cover og alle manualer og lignende som fulgte med i pakken. Hvis ikke vil de ikke ha det. Så langt jeg veit, så tar de imot kun konsoll spill og ikke PC spill. Og det har vel noe med at det er så himla lett å laste ned no-cd patcher til pc spillene. Men jeg er ikke 100% sikker på om det gjelder alle PC spill. Ta med deg bunken du har og stikk innom. Gjorde det selv med en del gamle xbox-titler og psp titler da jeg skulle kjøpe en par nye 360 spill. EB games finnes på Storsenteret i Ski, på Byporten senter i Oslo, i Sandnes, Porsgrunn og Strømmen. Men det er ikke sikkert de gir deg så mye for de som du ønsker da... Dr.Peedee
kesse Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Takker for gode svar! 1 ting til.. Noen av spillene er kjøpt andre steder, Elkjøp feks. Går det ann å bytte de også? Hva tror dere jeg ville fått i innbytte på PDZ på 360? Eller PGR? Sånn circus!
glx-rider Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Samme hvor de er kjøpt.. Kan ikke tippe ettersom jeeg ikke har byttet inn noen 360 spill.. Men du blir garantert skuffa over hva du får..
kesse Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Skjønner tegninga! hehe... kanskje bedre å selge de på qxl.
Raga Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Jeg har bytta masse spill på EB Games. Prisen du får varierer med alder på spillet, hvor populært det er og hvor mange de har av det allerede. Helt nye spill pleier jeg å få 150-180 kr for, eldre spill varierer, fikk vel 20 kroner for MGS 2, hehe. De gir deg som regel mer penger for spilla hvis du bruker de på å kjøpe nye spill. Gir du dem to spill for du en tittel til 549 for 249 og en tittel til 499 vil koste 199. (Gjelder spill ifra 499 og oppover.) Du for altså 150 kroner per spill som de kanskje hadde gitt 50 til 100 kroner for hvis du bytter de inn i noe annet. Spillene du har med kan da ikke være eldre enn to år, er de det må du ha med fire og du får 75 per stykk. Hjelper ikke deg noe særlig siden du sikkert får minst 150 allikevel, men tok det med som opplysning til andre som leser denne tråden. De tar ikke imot PC-spill.
ehs5 Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Jeg har også byttet mye på EB Games. Jeg er ikke helt sikker på om om man kan bytte 360-spill, men jeg regner med det, da man kan bytte både Gamecube, PS2 og Xbox-titler. I gjennomsnitt får man rundt 100 kroner for et brukt spill.
superted81 Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Takker for gode svar! 1 ting til.. Noen av spillene er kjøpt andre steder, Elkjøp feks. Går det ann å bytte de også? Hva tror dere jeg ville fått i innbytte på PDZ på 360? Eller PGR? Sånn circus! 5367816[/snapback] Samme hvor de er kjøpt ja... De gir deg som regel 1/3 av det de selger de ut for igjen. Og mtp at disse er såpass nye kommer de til å selge de brukt for 549,- (Ny pris 599,-). Mao vil du nok få ca 180-200 for spillene... Og som en annen nevner her har de et tilbud med 2 spill i innbytte med 1 nytt til 249,- men det er usikkert om dette gjelder 360 spill. Dette gjelder kun spill som er "nye", og iflg EB er spill "nye" i ca 1 mnd. Og det spill du kan bytte inn er alle som kan selges ut for min. 199,- og ikke spill som nødvendigvis kun er 2 år gamle. Men kort oppsummert tror jeg du kan bytte inn de overnevnte til et nytt 360 spill og betale 249,- ish!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå