Gå til innhold

Libram of Voracity?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan forklare denne questen til meg? trenger +8 agility på head/legs til hunteren min :p syntes ikke at verken Allakhazam eller Thottbot hadde det noen lunde greit forklart :( det jeg ikke forstod var dette i Felwood med de Whipper Root tingene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
noen som kan forklare denne questen til meg? trenger +8 agility på head/legs til hunteren min :p syntes ikke at verken Allakhazam eller Thottbot hadde det noen lunde greit forklart :( det jeg ikke forstod var dette i Felwood med de Whipper Root tingene?

5361917[/snapback]

Du må samle whipper root tubers i Felwood. Du får questen av en night elf npc sør i Felwood.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Jeg har faktisk skrevet en guide om dette (paa vakkert engelsk)

Jeg skrive den inn her.

For Voracity quest you need,

1x Black Diamond

1x Libram of Voracity

4x Whipper root tuber

4x Crystal force

30 Gold Coins

Black Diamond, dropped by mobs in Blackrock Mountain

Crystal force, you need 20green and 20 blue power crystals, turn them in at eastern pylon in Ungoro

Whipper root tuber, 453.imageshack.us/img453/4605/feld8dm.jpg

The plants can be found in felwood and there is needed cenarion salve which you can get from a NPC that is around the entrance of Felwood from Ashenvale and its needed to turn in some corrupt shards from mobs to get cenarion plant salves. Every mob in felwood drop these shards.

Jeg hvet ikke om dette er helt rett.

Skrevet
Jeg har faktisk skrevet en guide om dette (paa vakkert engelsk)

Jeg skrive den inn her.

For Voracity quest you need,

1x Black Diamond

1x Libram of Voracity

4x Whipper root tuber

4x Crystal force

30 Gold Coins

Black Diamond, dropped by mobs in Blackrock Mountain

Crystal force, you need 20green and 20 blue power crystals, turn them in at eastern pylon in Ungoro

Whipper root tuber, 453.imageshack.us/img453/4605/feld8dm.jpg

The plants can be found in felwood and there is needed cenarion salve which you can get from a NPC that is around the entrance of Felwood from Ashenvale and its needed to turn in some corrupt shards from mobs to get cenarion plant salves. Every mob in felwood drop these shards.

Du trenger vel bare 10 av hver crystal, ikke 20. Du må også ha Cenarion Beacon for at shards skal droppe.

Jeg hvet ikke om dette er helt rett.

5362180[/snapback]

Jaha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...