Zindex Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Hvorfor skal hunter kunne få trening i polearm og stave? Det er jo dårlig våpen. Øks, sverd og dolk er meleene de skal bruke. Eller har jeg misforstått noe?
brillan Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Ehh... øks,sverd og dagger gjør ikke mer skade en en polearm/staff med samme dps :S
Loeve Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Du vet vel at epic-våpenet til hunters er en stav?
Amon Amarth Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Likevel så hender det at man må det ...
Loeve Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Joda, før level 60 og end-game kan du forvente å gå masse i melee som hunter, både solo og littegranne i grupper muligens. Det er ikke uten grunn at de har skills som raptor strike og wing clip.
Knofle Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 (endret) Joda, før level 60 og end-game kan du forvente å gå masse i melee som hunter, både solo og littegranne i grupper muligens. Det er ikke uten grunn at de har skills som raptor strike og wing clip. 5360494[/snapback] Sant nok, men de er jo en ranged-class, så de trenger vel abilities først og fremst, så de kan få mer skade på ranged damage? Eller? edit: Og er det ikke mer abilities på en staff? usj. tar jeg helt feil nå? :S Endret 30. desember 2005 av BurTMastA
Loeve Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Ja, noe av nytten til våpenene til en hunter er stats, siden egenskaper som attack power, +hit og +crit også gjelder for ranged, men hvis man tar aggro eller er alene med en dps-pet, hender det ofte at man må klaske litt med våpenet sitt. Og nei, selv om det er en stav betyr ikke det at det er mer stats på den enn f.eks et sverd.
bandreas Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 de har jo feks en epic stav de kan bruke som er kun for hunters, ikke det at jeg syns den er så bra men...
Loeve Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Ikke så bra? 2% crit chance, 15 intellect og 25 stamina er ikke bra? 73 dps hvis du må gå melee er ikke bra?
PSV Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 (endret) Hmm.. polearm = ikke bra? Ice Barbed Spear er jo najs.. stav = ikke bra? Lok'delar er jo najs (ikke kom med ett irriterende innlegg om dette er navnet på buen)... selv bruker jeg: 2x Bone Slicing Hatchet 1h øks, 40.6dps 13agility 5stamina dps er ikke viktig! Dps er noe man skal ha på ranged weapon Beste huntern på serveren vår bruker vel noe som: Crul'shorukh, Edge of Chaos Doom's Edge Ashjre'thul, Crossbow of Smiting Dette på grunn av statsene Endret 31. desember 2005 av Per-Stian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå