Gå til innhold

Reprise av Battlefield-kampen på nrk 2 i kveld.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke helt på BF.no... Men gjennomsnitts alderen for gamere er ca 28...

5372817[/snapback]

 

Dere skal se meg med helli ! Ingen over ingen ved siden av og hvis det er noen sidelengs, så cheater de tæhæ :D . JEG er seriøs nå ! Enste problemet er at det er allt for dårlige Gunnere/Co piloter der ute så jeg må skyte allt og alle for dem !

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar
Dere skal se meg med helli ! Ingen over ingen ved siden av og hvis det er noen sidelengs, så cheater de tæhæ  :D . JEG er seriøs nå ! Enste problemet er at det er allt for dårlige Gunnere/Co piloter der ute så jeg må skyte allt og alle for dem !

5372881[/snapback]

 

Know... Hater når det kommer "halvgode" co's som skyter TV men ikke klarer treffe noe. 1 shot - 1 kill med TV. Hender jeg bruker 3 skudd på et heli jeg og men da er det som regel ikke min feil, hender alktfor ofte at TV går rett igjennom fiendeheliet. Ikke streifer altså, men rett IGJENNOM heliet. :hm: Uansett: Jeg vil helst fly alene om det ikke er sammen med noen jeg kjenner. Ser jeg det er noen fra GIS, catch o.l. er det greit for de kan som regel fly men ellers. Nei.

Lenke til kommentar
Dere skal se meg med helli ! Ingen over ingen ved siden av og hvis det er noen sidelengs, så cheater de tæhæ  :D . JEG er seriøs nå ! Enste problemet er at det er allt for dårlige Gunnere/Co piloter der ute så jeg må skyte allt og alle for dem !

5372881[/snapback]

 

Know... Hater når det kommer "halvgode" co's som skyter TV men ikke klarer treffe noe. 1 shot - 1 kill med TV. Hender jeg bruker 3 skudd på et heli jeg og men da er det som regel ikke min feil, hender alktfor ofte at TV går rett igjennom fiendeheliet. Ikke streifer altså, men rett IGJENNOM heliet. :hm: Uansett: Jeg vil helst fly alene om det ikke er sammen med noen jeg kjenner. Ser jeg det er noen fra GIS, catch o.l. er det greit for de kan som regel fly men ellers. Nei.

5373522[/snapback]

Nå har jeg ikke flydd med Teddy, jeg kan si rett ut at jeg suger med TV når jeg skal treffe andre heli, men føler meg brukbar mot tank og lignende. Men veldig ofte er det "halvgode" piloter som ikke har forstått at CO skal skyte, Piloten fly.

 

Så var det disse buggene med TV igjennom heli da :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...