Gå til innhold

Ølsalg på nyttårsaften?


Ed Hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hipp hurra for Norge... polet er stengt på nyttårsaften... fikk høre det på jobben ikveld. Ikke for at det gjør så mye, men hadde glemt å kjøpe en flaske sjampis(s). Får skåle i desto mer vodka da!

 

Hvorfor er egentlig polet stengt på slike dager? Kunne det ikke hatt åpent som andre butikker da? Til 13:00 eller 14:00. Skjønner meg ikke på dette her. De som skal drikke seg drita klarer det uansett, så jeg mener det er bedre å drikke seg snydens på ekte dråper istedet for noe du kan risikere å miste synet av... :hmm:

 

Men men, kjøp øl for 14:00 så går det bra! Skål!

Lenke til kommentar
Ja, hipp hurra for Norge... polet er stengt på nyttårsaften... fikk høre det på jobben ikveld. Ikke for at det gjør så mye, men hadde glemt å kjøpe en flaske sjampis(s). Får skåle i desto mer vodka da!

 

Hvorfor er egentlig polet stengt på slike dager? Kunne det ikke hatt åpent som andre butikker da? Til 13:00 eller 14:00. Skjønner meg ikke på dette her. De som skal drikke seg drita klarer det uansett, så jeg mener det er bedre å drikke seg snydens på ekte dråper istedet for noe du kan risikere å miste synet av...  :hmm:

5361797[/snapback]

Det er slik i Norge. Polet er stengt på alle de tidspunktene hvor politikerne tenker at folk vil impulshandle. Det betyr etter 18 på lørdag, etter 20 på hverdager og typiske fest-dager som ikke er helligdager.

 

En kan like det eller ikke, men jeg tror faktisk det har en viss effekt. Spørsmålet er dog om folk da ikke benytter andre mindre heldige drikketyper eller illegale substanser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...