Gå til innhold

Tester av w900 (W900i?), noen som finner fler?


Anbefalte innlegg

Er litt usikker på om jeg skal kjøpe meg en w900 eller om jeg skal vente til Nokia N80 kommer. Leter etter tester av denne mobilen da jeg fortsatt er ganske usikker. Jeg har funnet og lest følgende tester:

DINSIDE.NO sin test

MOBILEN.NO sin test

 

Har noen fler tester så jeg kan bli mer sikker, evt. noen gode eller dårlige erfaringer med denne mobilen?

 

Vet ikke om dette er riktig kategori, men ikke steng om det er feil.

 

Takker for alle fornuftige svar

Mvh

Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEg også så litt på den for en måned siden, før den kom ut.. da hadde jeg litt lyst på ny mobil, men konkluderte med at den var for stor og klumpete.

 

Vet den har kult design etc. men det er snakk om bortimot 150g (Nokia 3310ish) som er veldig tungt for dagens telefoner, dessuten er den over 10cm høy, og det er sammenbrettet.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke den var noe pen i det hele tatt. Den var stygg. Akkurat som W800i.

 

Litt offtopic:

 

Er det bare jeg som synes at de nye telefonene til SE blir styggere for hver modell som kommer?

Den siste av modellene som jeg synes er fin er K750i som jeg har selv. Den er fin, men de nyere modellene synes jeg ikke er noe fine på design.

Flere som synes det?

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke den var noe pen i det hele tatt. Den var stygg. Akkurat som W800i.

 

Litt offtopic:

 

Er det bare jeg som synes at de nye telefonene til SE blir styggere for hver modell som kommer?

Den siste av modellene som jeg synes er fin er K750i som jeg har selv. Den er fin, men de nyere modellene synes jeg ikke er noe fine på design.

Flere som synes det?

5359750[/snapback]

 

 

Smaken er som baken...

 

Jeg syns lissom at W900 er rå, og jeg digger den oransjfargen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...