Gå til innhold

Ny talent build, men hvilken?


Anbefalte innlegg

Har nå anskaffet meg et par ok daggere, det er Barmans Shanker og Bonescraper :w00t: . Tenkte på å hive vekk combat roguen og utforske sneaky dagger roguen. Men! jeg vet ikke hvilken talentbuild som passer best. Har jo hørt mye godt om 21/8/22 builden men har også hørt en det er en "noob build" som egentlig ikke passer så bra til pve.

Noen som har noen forslag? og hvis dere har det, vennligst vis hvilke talent dere har valgt, ikke bare en post med 21/20/10 eller noe slikt :p

 

takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tjah, i Subtlety er det jo en smakssak hva du begynner med. Selv liker jeg Camo, siden du vil plukke ned folk som står utsatt til, og da er det greit å være bak dem før de har bandasjert opp til 100%. Minor speed enchant på boots vil også hjelpe til her.

 

Så er det såklart Opportunity og Imp. Ambush, og så fyller du opp med det du liker til du kan sette poeng i Prep. Jeg liker Initiative, og hadde tatt 4/5 der + 3/3 i Imp. Sap.

 

I Combat, 3/3 i Imp. Gouge og 2/2 i Imp. SS. 3/3 i Imp. Backstab.

 

I Assassination, 5/5 i Malice. 5 nye i valgfrie til du kan sette 5/5 i Lethality. I PvP vil du bruke Ambush + Backstab + Eviscerate og håpe på at det tar knekken på folk, så Imp. Eviscerate er ok. Grinder du mye, er Remorseless attacks genialt, da er det mer eller mindre 100% sjanse for å åpne med Ambush-crit.

 

Liker du poisons, putt 5/5 i valgfritt poison-talent. Poisons klarer jeg å styre min begeistring for (bruker nesten bare Crippling i både PvP og PvE), så jeg har pleid å fylle opp tier1/2-talentene. Da skal du ha 2 poeng igjen, ett til Cold blood og et helt valgfritt et. Heldige deg.

Lenke til kommentar
Jeg bruker Seal fate builden på min rogue og syns den fungerer utmerket. Morsomt å spille med og den fungerer i både pvp og pve (er mer enn pvp enn pve-build).

 

La til template på builden.

5358094[/snapback]

 

Når jeg endelig har flaks og får skaffa meg Gutgore/Emerald Dragonfang/Fang of the Faceless (tar ikke med perditions da vi ikke har tatt styggingen enda) blir jeg nok å gå for det buildet der. Da kan jeg nemlig skifte litt mellom sverdet mitt/evt. dagger, ettersom jeg ønsker, da det ikke er et build som er laga for bare daggers eller noe (selv om at imp ambush og bs ikke er spesielt "sverdete" :D).

 

 

Edit: Ville bare nevne at 21/8/22 er artig først, men det er litt kjedelig i lengden, når du må vente på cooldownsene. Du blir på en måte kickass hvert tiende minutt, og that's it.

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar
aspyr Postet i dag, 15:53

  Jeg bruker Seal fate builden på min rogue og syns den fungerer utmerket. Morsomt å spille med og den fungerer i både pvp og pve (er mer enn pvp enn pve-build).

 

La til template på builden.

 

jeg ville kanskje bytta Murder med noe annet, kan ikke huske jeg har bomma på noen av de abilitysene som blir "bedre" :p

Lenke til kommentar

Benytter anledningen til å spørre om det (tydligvis) minst brukte builden (med 31 points i vel og merke) altså Subtlety.

 

Er den bra for Grinding/Instancing?

 

Er veldig nysgjerrig på Hemorrhage talentet :hmm:

 

På høyeste rank er det Increases dmg taken by 7. Hvor mye er by 7? Altså hvor mye gir den ekstra dmg på, f. eks en Ambush?

Lenke til kommentar

Siden det allerede er en tråd på forsiden nå så spør jeg her.

 

Skal respecce til sverd og lurer på om denne 20/31/0 builden er bra for pve (MC osv)?

Numero Uno, med 3 poeng i remorseless

eller:

Samme som den over, men med 2 poeng i remorseless og 1 I imp slice'n'dice

 

 

Edit:

med bra, mener jeg selvsagt, best :)

Tenker på å gjøre så mye skade som mulig, enkelt og greit.

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Slice and Dice er kanskje det beste du kan ha som rogue. Mye bedre pve enn pvp, men i battlegrounds som Arathi Basin og Alterac Valley kommer den også godt med. Jeg hadde ikke ett eneste poeng der før og syns det ble alt for lite. Da måtte jeg bruke 'unødvendige' combo points på å holde den oppe. Nå har jeg 2/3 Improved Slice and Dice og syns det fungerer utmerket. Da er det mye enklere å holde den gående og jeg slipper å bruke alle combo points på den. Har du også Relentless Strikes og Ruthlessness maksa så vil du også oppleve i ny og ne at Slice and Dice blir 'gratis' hvis du kjører på med f.eks. ett combo point (+25 energy og +1 combo point). Slice and Dice er uvurderlig pve.

 

Jeg kjører forresten 16/25/10-build (Link her) da jeg ville gjøre mest mulig skade pve. Det positive var at det fungerte kjempebra pvp også. Skal du holde folk fra flagget i AB/AV, kjører du bare på med Blade Flurry.

 

Absolutt verdt et forsøk hvis du bruker daggers. Bare sørg for å holde Slice and Dice oppe konstant mens kampen varer.

 

Ikke undervurdér Slice and Dice og hvitskade.

Lenke til kommentar
Benytter anledningen til å spørre om det (tydligvis) minst brukte builden (med 31 points i vel og merke) altså Subtlety.

 

Er den bra  for Grinding/Instancing?

 

Er veldig nysgjerrig på Hemorrhage talentet  :hmm:

 

På høyeste rank er det Increases dmg taken by 7. Hvor mye er by 7? Altså hvor mye gir den ekstra dmg på, f. eks en Ambush?

5360727[/snapback]

 

 

Hemo-builden er vel ment for sverd of stunlocking såvidt jeg vet. Vet ikkeno mer enn det.

Lenke til kommentar
Siden det allerede er en tråd på forsiden nå så spør jeg her.

 

Skal respecce til sverd og lurer på om denne 20/31/0 builden er bra for pve (MC osv)?

Numero Uno, med 3 poeng i remorseless

eller:

Samme som den over, men med 2 poeng i remorseless og 1 I imp slice'n'dice

 

 

Edit:

med bra, mener jeg selvsagt, best :)

Tenker på å gjøre så mye skade som mulig, enkelt og greit.

5361920[/snapback]

 

Remorseless Attacks er forkastelig når du bruker sverd, så putt de 3 bortkastede poengene i Imp. Slice and Dice, ettersom hvitskaden din kommer på 50%+ når en bruker sverd i PvE.

 

Under bossfights aktiverer du Slice and Dice (hold oppe konstant, uansett!), Blade Flurry og Adrenaline Rush. Men for guds skyld, HUSK å Feign når det er oppe! En rogue som tar aggro = en død rogue :)

 

Trashmobs aktiverer du Bladeflurry hvis mobs står tett isammen, eller hvis mob'en spyr ut et avkom. Du stjeler en god del skade på denne måten.

 

Men, som sagt, hvit skade er det du må konsentrere deg på. For å skaffe Combo Points er det bare å ta SS, som om du har et annet valg utenom Gouge :p Sist MC run hadde jeg dårligst våpen av alle rogues (Assassination Blade og Bonescraper (EEK, dagger med sword spec!!) men gjorde allikevel mer damage en mange rogues med epic daggers, type Core Hound Tooth og Gutgore Ripper, selv om de hadde ~10%+ høyere crit chance enn meg totalt sett. Fikk meg nå heldigvis Bruality Blade, da. Så da ble det takk og farvel til Bonescraper med 5.5g profitt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...