Håvard Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Hallo.. Hadde et lite krasj i går kveld, som fører til at jeg tar en rask formatering, for å få alt opp igjen.. Men jeg har en del viktig mail i Thunderbird.. Hvordan kan jeg ta bakcup av disse?
RattleBattle Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Hvis du ikke har gjort noen endringer med lagring av mail, ligger de i profilmappa. Ta backup av den, så får også med innstillingene . http://kb.mozillazine.org/Profile_folder
nahojdat Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Du kan jo bare velge "fil" og så "lagre som" og legge mailene hvor du vil, kan selvsagt brenne filene ut eller overføre til en annen harddisk..
Håvard Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 Kommer ikke inn i C:\Documents and Settings\<Windows login/user name>\Application Data\Mozilla\Profiles\<Profile name>\********.slt\ %APPDATA%\Mozilla\Profiles\<Profile name>\********.slt\ (jada, har bytta ut "profilename og sånt til riktig.) Er det ikke en annen måte å gjøre dette på?
RattleBattle Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Du har endret innstillinger til å vise skjulte mapper?
Håvard Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 Jepp.. Som sagt.. Pcn min ble litt merkelig etter krasjet i går..
Tordenflesk Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Her har du den riktige: C:\Documents and Settings\"brukernavn"\Application Data\Thunderbird\Profiles\***.default\
Håvard Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 Får bare melding om at banen er feil.. Men gjør som nahojdat sier.. Var ikke SÅ mange viktige mailer.. Alle mailene som viser kø nummeret mitt, trenger jeg jo ikke
Tordenflesk Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Får bare melding om at banen er feil.. Prøv å bla deg fram til den istedenfor Cut&Paste.
MrLee Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 du er klar over at du skal skrive inn brukernavnet ditt i windows i den mappetråden tordenflesk nevner? beste er egentlig å starte på C:\ i explorer og navigere seg inn selv, så finner du den...
RattleBattle Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Kommer ikke inn i C:\Documents and Settings\<Windows login/user name>\Application Data\Mozilla\Profiles\<Profile name>\********.slt\%APPDATA%\Mozilla\Profiles\<Profile name>\********.slt\ (jada, har bytta ut "profilename og sånt til riktig.) Er det ikke en annen måte å gjøre dette på? 5357774[/snapback] Får bare melding om at banen er feil.. Prøv å bla deg fram til den istedenfor Cut&Paste. 5357879[/snapback] Tror han skjønner der .
Håvard Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 Gjorde som nahojdat sa jeg.. Var 10 mailer elns.. Ferdig nå Da var det bare å ta backup a resten a de viktige filene mine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå