Gå til innhold

Vellykket spamsøksmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I Norge er det fra 1. februar 2005 ulovlig å sende uønsket e-post også til jobbrelaterte e-postadresser

Er vel 2006 som skal stå her, eller har denne loven eksistert i nesten ett år?

Det er nok rett det som står der. I følge linken til forbrukerportalen kom den regelen i år.

5360318[/snapback]

Ja, du har rett. Jeg tenkte ikke på å lese på den linken isted, men jeg syns kanskje den setningen skal formuleres litt anderledes sånn at ikke flere skal begynne å lure som meg. Nå er langt i fra den beste i norsk så det er fult mulig det bare er jeg som tolket dette feil.

Lenke til kommentar
I Norge er det fra 1. februar 2005 ulovlig å sende uønsket e-post også til jobbrelaterte e-postadresser

Er vel 2006 som skal stå her, eller har denne loven eksistert i nesten ett år?

Det er nok rett det som står der. I følge linken til forbrukerportalen kom den regelen i år.

5360318[/snapback]

Ja, du har rett. Jeg tenkte ikke på å lese på den linken isted, men jeg syns kanskje den setningen skal formuleres litt anderledes sånn at ikke flere skal begynne å lure som meg. Nå er langt i fra den beste i norsk så det er fult mulig det bare er jeg som tolket dette feil.

5360627[/snapback]

Du er ikke den eneste. Jeg trodde også at artikkel forfatter mente 2006, jeg overså faktisk at det sto 2005 (..har ikke helt kommet inn i det nye året)

 

Dette vil nok ikke redusere spam noe særlig, men det kan jo hjelpe litt. Bl.a blir det nok enda mindre spam som står på norsk (..og da er det jo veldig lett å filtrere ut spamen)

Endret av 100smiles
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...