Gå til innhold

Windows XP update?


larrylu

Anbefalte innlegg

hei hadde en gammel pc med en gammel windows XP cd-key som ikke var registert.

 

så fikk jeg den nye updaten, som gjør at ikke xp´n fungrer uten at koden er reigsert.

 

så nå har fått en kode som er regisert . er det mulig å få bytta kode sånn? sånn at jeg får liv i pc-en min igjen.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det kan bli vanskelig

og det og oppdatere windows så mye er ikke så fryktelig nødvendig om ikke jeg har gåt glipp av noe da. bruker service pack 2 og et kraftig antivirus me brannmur og da kan windows slippe det der....tilbake til problemet dit:

s

så må du ikke finne på og downloade no crak og fjerne sperringene osv

det er meget ulovelig men (desverre alt for lett)

 

 

lykke til

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
det kan bli vanskelig

og det og oppdatere windows så mye er ikke så fryktelig nødvendig om ikke jeg har gåt glipp av noe da. bruker service pack 2 og et kraftig antivirus me brannmur og da kan windows slippe det der....tilbake til problemet dit:

s

så må du ikke finne på og downloade no crak og fjerne sperringene osv

det er meget ulovelig men (desverre alt for lett)

 

 

lykke til

5356542[/snapback]

 

men det skjønner jeg gjør ikke sånt jeg. men hvis jeg ringer ms. og spørr dem og dem kan fjnere den for meg jeg har jo ny og lovlig og fin kode? :)

Lenke til kommentar
det kan bli vanskelig

og det og oppdatere windows så mye er ikke så fryktelig nødvendig om ikke jeg har gåt glipp av noe da. bruker service pack 2 og et kraftig antivirus me brannmur og da kan windows slippe det der....tilbake til problemet dit:

s

så må du ikke finne på og downloade no crak og fjerne sperringene osv

det er meget ulovelig men (desverre alt for lett)

 

 

lykke til

5356542[/snapback]

 

men det skjønner jeg gjør ikke sånt jeg. men hvis jeg ringer ms. og spørr dem og dem kan fjnere den for meg jeg har jo ny og lovlig og fin kode? :)

5415935[/snapback]

Men noen som vet hva den updaten heter?

 

å en annen ting. tror det er mulig at windows har laget en pippe lyd med også? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...