Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JVC-tv ville jeg aldri ha kjøpt. Jeg synes bildet har vært dårlig på samtlige jeg har sett. De beste bildene på crt synes jeg det er Sony, Philips og Panasonic som har. Akkurat den Philips'en der har jeg ikke sett, men ifølge spesifikasjonene ser den jo bra ut. Men prisen var kanskje litt høy..?

Lenke til kommentar

Det er vel rimelig håpløst å bestille en 32" crt i en nettbutikk. De veier ofte mellom 60 og 70 kg.

 

Jeg anbefaler "det kjedelige" som mange andre gjør: ta turen i butikker og se på apparater. Ingenting slår en anbefaling som dine egne øyne på skjermen. Husk å teste med både en god signalkilde (DVD) og med "vanlige" tv-signaler fra en antenne (tv-tunere er av veldig varierende kvalitet).

 

Skulle jeg kjøpt en, hadde valget falt på en forholdsvis rimelig Sony eller Philips. Med HDTV på trappene hadde jeg nok byttet til en flatskjerm innen 2-3 år uansett, og da får du ikke mye igjen for en tidligere dyr crt.

Lenke til kommentar

Se om ikke du får tak i en Panasonic TX 32PX30F. Euronics har den. 7995 kr tror jeg den koster der. Den har det beste bildet jeg har sett på en crt.tv.

Det sto 5-6 andre crt tv'er ved siden av den,men ingen hadde i nærheten av samme biledkvalitet. Den har Quintrix SR biledrør,det er det beste Panasonic har lagd.

http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp...10101&sku=55460

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...