Gå til innhold

Hjelp til Mafia


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er helt i starten,og har kaffepause etter å ha kjørt en 5-6 taxi-turer.Da plutselig to stykker begynner å knalle løs på bilen min med balltre.Skal så stikke av til fots.Springer mot bakgården hvor den pilen blinker.Har skjønt at jeg skal til den baren,men kommer liksom ikke inn noen plasser!.

 

Noen tips eller hint......???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også ett stort problem med Mafia... Etter at jeg har most de 3 bilene på andre(?) oppdrag så kommer jeg ingen vei. Jeg klarer å finne veien tilbake til cafeen, men når neste oppdrag begynner, og jeg skal opp og hente en gunner hos en fyr klikker spillet! Han som skal gi meg gunnern står bom fast i en stol, og så fort jeg snakker til han så slipper han gunnern i gulvet og svever bort til vinduet. Jeg kommer ikke ut av "chat-mode" så jeg får heller ikke tatt opp gunnern! Dette er sinnsykt irreterende! Jeg har prøvd å oppdatere drivere og jeg har reinstallert Mafia, men ingenting funker!

 

Kan noen være så snill og sende meg en save game rett etter at du har fått gunnern? [email protected]

 

Takker!

Lenke til kommentar

Mens vi er i gang...

 

Hvordan i kl.11-te klarer dere å vinne det første bilracet? Den eneste gangen jeg klarer å komme først, er rett etter start, og da varer det maks en runde før jeg havner på 4 plass eller deromkring. Sannsynligvis bruker jeg helt feil teknikk, siden jeg ikke klarer de fleste svingene uten å falle ned til 90-100 km/t...

*Noen hint*?

Lenke til kommentar

Racet var ikke lett nei! Det gjelder og komme først allerede etter første svingen, greier du det vil du lede hele tiden. I siste runden min var det så vidt jeg tok igjen siste meann med en runde:)

Brukte nesten 2 timer før jeg endelig fikk det til.

Et lite tips er å ikke slippe gassen når du bremser.

Lenke til kommentar

???????

Øhh... I en vanlig bil vil dette si å legge trykk på den pedalen som er plasert mellom gass og clutch/kobling, slik at bilen gradvis stopper. Man kan også "bråbremse" da stopper bilen umidelbart!!!!!

I mafia vil dette si og trykke pil-tast-ned knappen(default).

På engelsk: Brake => Use the brake to stop the car!!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-08 13:26, frankpettersen skrev:

Mens vi er i gang...


Hvordan i kl.11-te klarer dere å vinne det første bilracet? Den eneste gangen jeg klarer å komme først, er rett etter start, og da varer det maks en runde før jeg havner på 4 plass eller deromkring. Sannsynligvis bruker jeg helt feil teknikk, siden jeg ikke klarer de fleste svingene uten å falle ned til 90-100 km/t...

*Noen hint*?


 

hehhe jeg sleit også med det..

fant ut etterhvert at bilen min var mye raskere....så jeg bremsa ned (uten og svinge) og med bremsen ikke brekket til ca 40-60mph før en sving så slapp jeg gassen og svingte-.....når det er rette strekkninger drar du motsanderne så det suser.... :smile:

altså bare kjør og rett før svingen brems ned til 40mph ...sving ferdig og gass opp....funker garantert :smile:

jeg vant racet etter ca 40 forsøk den siste gangen vant jeg racet med litt over en runde

Lenke til kommentar

Inbiller meg at denne racer-levelen er laget for de som har tilgang til ratt og pedalplater. For oss tastatur-slitere blir kjøringen en god del vanskeligere, og for min del gadd jeg ikke vinne dette racet på tradisjonelt vis.

 

I ekte mafia-stil hentet jeg derfor ned traineren, og slettet den etter racet (for å være på den sikre siden)... Jeg spiller dette spillet for å denge og plaffe folk ned, ikke kjøre rally :smile:

 

Traineren ligger på http://www.gamewinners.com/trainer.php?fil...mafia_trn19.zip

 

Intruksjonener ligger i fila

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...