Jump to content
Sign in to follow this  
Spr0cket

hvor får man questet til epic mount

Recommended Posts

noenlunde det samme som questet man får ved lvl 40 da. bare litt mer jobbigt.

så da kan jeg forstå det sånn at man berger med å bare betale 150g eller er det flere quest? ser ikke noen reward på disse..

Betalte ca 400g for warlock epic mounten min. legg til 250g om du ikke har en warlock som har de siste quest items til å hjelpe deg i Dire Mault på selve Dreadsteed summoningen.

Mine erfaringer: Beste gruppe jeg har gjort den med er 1 x prest, 4 x paladins. Grunnen til at det er best å ha mange paladins, er at man kan gjøre massiv damage, samt stunne spøkelsene hvis alle fire judger på riktig tidspunkt. Det er litt hardere å komme seg ned til rommet, men desto lettere å drepe det som er nede i rommet.

Questen henter du vel som sagt hos Paladintreneren din. Det er egentlig ikke så veldig mye å si om den siste delen av questen. Den vanskeligste delen å få tak i gruppe til (om du ikke har guild/venner som hjelper deg) må vel være Dire Maul-delen.

skal selv ta denne questen snart, lest en guide å litt sånt.. ser ikke så vanskelig ut... regner med å få hjelp fra noen i guildet til scholo delen

Den vanskeligste delen å få tak i gruppe til (om du ikke har guild/venner som hjelper deg) må vel være Dire Maul-delen.

5354594[/snapback]

Hallo?

Vi tok DM delen to mann! meg og druid !

(på voice riktignok)

Edited by Per-Stian