Gå til innhold

1 Ting alle som ska kjøle CPU,GPU me vann bør vite


Anbefalte innlegg

Om dere ska bruke vann avkjøler på CPU og GPU bruk gjerne 2 radiatorer, en mellom cpu'en og Gpu'en. det vil si d at blir bedre kjøling på gpu :thumbup: håper noen tok nytte av d her :)

 

sånn ska d være me 2 radiatorer:

Pumpe + Radiator + Cpu Kjøleblokk + Radiator + Gpu kjøleblokk. og vanntank til slutt:P

Endret av PoG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til alle som har lest\leser dette emne'et :)

det kan hende at det ser ut som jeg skriver dialekt eller har en del skrive feil :dontgetit: dere kan bare klage til meg om det e noe dere ikke forstår :) er jo bare 15år gammel (snart 16 :) ) skal prøve å skrive bedre nå :) (hadde æ noen skrive feil der, så vær så snill og si fra :) ) har prøvd å ordne problemet men det er ikke så lett for meg siden det er mine feil :thumbdown: bare rett mine skrive feil om nødvendig :)

Endret av PoG
Lenke til kommentar
PoG: Ikke for å ta fra deg noen illusjoner nå, men jeg tror nok at den påstanden er litt drøy.

Det finnes jo mennesker som har holdt på med slike ting i en årrekke, og som nok forlengst har funnet ut at dette ikke er tilfelle.  ;)

5363790[/snapback]

hehe,hadde ikke kjøling på gpu da :p bare på cpu'n og tempen den holdt seg på 29 og 34 max :thumbup:

Lenke til kommentar

Er enig med skrue der.. Og meiner at om ein har radiator nr2 forran GPU stadenfor rett etter den første radiatoren..Så kommer det ikkje til å ha noko å sei for slutt temperaturen på vannet. Einaste ein oppnår, er at CPU blir litt varmare, og GPU litt kaldere..Og er det ønskelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...