Gå til innhold

Ny DOA-video. Meget bra!


Dinsdale

Anbefalte innlegg

 

Fordi spillet ikke trenger større kanskje ? Tror neppe det var noen teknisk grunn. De er minst 10 ganger større enn hva som er vanlig. Uansett ser jeg at du ikke engang har spilt DOA3, hvordan kan du da sitte å forsvare DOA 4 som du gjør?

 

Urealistiske forventniger ?

Ta en titt på Soul Edge mot Soul Calibur, Virtua Fighter 2 mot 3 og Tekken 3 til Tekken Tag. Alle en genersjon forskjell og store forbedringer grafikkmessig. DOA 4 blir som en dårlig spøk i sammenligning.

5362941[/snapback]

 

Har du spilt DoA4? Jeg har ikke spilt noen av de, men synes DoA4 ser en god del bedre ut enn DoA3 gjør, utifra screenshots og videoer. Av det jeg har lest av anmeldeser av DoA4, så sier de også at det er en god del forbedringer hva gjelder gameplay og at dette spillet er dypere og har lengre levetid. I tillegg har det visst et ganske så bra online modus som er noe av det beste ved spillet.

 

Jeg kommer rett fra PC, men har en PS2 i hus også. Så sammenligningsgrunnlaget mitt er primært pc-spill. Forskjellen fra 1997 til 2001 er mye større enn forskjellene fra 2001 til 2005, dette gjelder alt av grafikk, fra filmer, pc-spill, konsollspill osv. Du har urealistiske forventninger til hopp i grafikk og det er det eneste du fokuserer på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merkelig at du klarer å se på stillbilder som ikke går i 60fps.......

 

Det er en stor forskjell. Både grafisk og mest sannsynlig gameplaymessig.

 

At du ikke like 360 og dens spesifikasjoner kan du egentlig holle for deg selv. jeg er en lykkelig 360 eier som synes spillene ser ganske så mye bedre ut en old gen consoller.

 

og man kan ikke ta like store hopp i grafikken for hver genrasjon. En grafisk revulusjon kan ikke ha samme tempo i hundre år.

5362876[/snapback]

 

Hva så? Begge spillene er 60fps og animasjonene er samme gamle. Har jo sett flust av filmer fra DOA4, ser helt likt ut. Å si noe annet er ren og skjær fanboy prat.

 

360 har ingenting med DOA 4 å gjøre. Hadde det vært på PS3 eller Nintendo hadde jeg klaget like mye. Er nok heller dere som ikke klarer å være litt kritiske.

Virker som mange av dere ikke har spilt så mye Xbox og kommer kanskje mest fra Gamecube eller PS2 før 360.

5362972[/snapback]

kanskje noen her er FOR KRITISKE :roll:

Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke DoA3 in-game?

 

Uansett ser jo DoA4 bedre ut, du må jo innrømme det?`Figurene ser bedre ut, områdene ser bedre ut, teksturer som er større og mer detaljerte, mer detaljer generelt sett.

 

Hva med et bilde av DoA4 som ikke er tatt inntill en fjellvegg? :hmm: Greit å ha noenlunde like bilder når man sammenligner, selv om det ikke hjelper DoA3 i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke DoA3 in-game?

 

Uansett ser jo DoA4 bedre ut, du må jo innrømme det?`Figurene ser bedre ut, områdene ser bedre ut, teksturer som er større og mer detaljerte, mer detaljer generelt sett.

 

Hva med et bilde av DoA4 som ikke er tatt inntill en fjellvegg? :hmm: Greit å ha noenlunde like bilder når man sammenligner, selv om det ikke hjelper DoA3 i dette tilfellet.

5363362[/snapback]

 

In game ? Sa da ikke noe om det ?

Jeg sa DOA4 er jo HD fordi spillet støtter jo selvsagt det. Mens DOA 3 er jo vanlig oppløsning. Også derfor man ser detaljer litt bedre selvsagt.

Hadde DOA3 også vært HD hadde det nok sett bortimot identisk ut.

 

Uansett, disse bildene kunne like gjerne vært fra samme spill omtrent, ikke noen generasjonforskjell i mine øyne det her. Men men, noen må jo tydeligvis forsvare hva man har kjøpt uansett virker det som.

 

20.000kr+ for DOA4, 360`n og HDTV som trengs for at det skal se en smule bedre ut enn DOA 3 på Xbox. Herlig.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar
20.000kr+ for DOA4, 360`n og HDTV som trengs for at det skal se en smule bedre ut enn DOA 3 på Xbox. Herlig.

5363471[/snapback]

Det er ganske usaklig og du vet det. Som nevnt tidligere så blir det en VGA kabel til 249 for å få bedre utbytte. Så venligst ikke grav deg selv ned med å ta det 20 000kr tallet ut fra løse luften :nei:

 

Selv på en vanlig TV ser det mer detaliert ut. Textruren på vanlig Xbox og 360 er stor forskjell. Selv på vanlig TV.

 

Xbox spill på 360

 

sammenligne Xbox spill med 360

Lenke til kommentar

 

In game ? Sa da ikke noe om det ?

Jeg sa DOA4 er jo HD fordi spillet støtter jo selvsagt det. Mens DOA 3 er jo vanlig oppløsning.  Også derfor man ser detaljer litt bedre selvsagt.

Hadde DOA3 også vært HD hadde det nok sett bortimot identisk ut.

 

Uansett, disse bildene kunne like gjerne vært fra samme spill omtrent, ikke noen generasjonforskjell i mine øyne det her. Men men, noen må jo tydeligvis forsvare hva man har kjøpt uansett virker det som.

 

20.000kr+ for DOA4, 360`n og HDTV som trengs for at det skal se en smule bedre ut enn DOA 3 på Xbox. Herlig.

5363471[/snapback]

 

Har ingen interesse av å forsvare et produkt, men må da få lov å påpeke at ting som du sier er feil. Teksturer blir _ikke_ automagisk bedre av høyere oppløsning og det burde du vite. Teksturer på Xbox360 er bedre enn de var på Xbox1 uansett.

 

Det at du ikke har øyne for detaljer betyr ikke at andre ikke har det og jeg ser en ganske stor forskjell på teknikker som har blitt brukt og nye detaljer som har blitt lagt inn.

 

Det er opp til spillutviklere å utnytte kraften i en konsoll, en ny generasjon betyr ikke automatisk et stort hopp opp i grafikk. Xbox360 har mye bedre grafikk enn det spill på Xbox1 har og jeg er fornøyd med det (kanskje mer enn andre, siden jeg aldri gadd å kjøpe Xbox1 siden den ikke var noe å rope hurra for).

Lenke til kommentar

 

In game ? Sa da ikke noe om det ?

Jeg sa DOA4 er jo HD fordi spillet støtter jo selvsagt det. Mens DOA 3 er jo vanlig oppløsning.  Også derfor man ser detaljer litt bedre selvsagt.

Hadde DOA3 også vært HD hadde det nok sett bortimot identisk ut.

 

Uansett, disse bildene kunne like gjerne vært fra samme spill omtrent, ikke noen generasjonforskjell i mine øyne det her. Men men, noen må jo tydeligvis forsvare hva man har kjøpt uansett virker det som.

 

20.000kr+ for DOA4, 360`n og HDTV som trengs for at det skal se en smule bedre ut enn DOA 3 på Xbox. Herlig.

5363471[/snapback]

 

Har ingen interesse av å forsvare et produkt, men må da få lov å påpeke at ting som du sier er feil. Teksturer blir _ikke_ automagisk bedre av høyere oppløsning og det burde du vite. Teksturer på Xbox360 er bedre enn de var på Xbox1 uansett.

 

Det at du ikke har øyne for detaljer betyr ikke at andre ikke har det og jeg ser en ganske stor forskjell på teknikker som har blitt brukt og nye detaljer som har blitt lagt inn.

 

Det er opp til spillutviklere å utnytte kraften i en konsoll, en ny generasjon betyr ikke automatisk et stort hopp opp i grafikk. Xbox360 har mye bedre grafikk enn det spill på Xbox1 har og jeg er fornøyd med det (kanskje mer enn andre, siden jeg aldri gadd å kjøpe Xbox1 siden den ikke var noe å rope hurra for).

5363574[/snapback]

 

Selfølgelig blir ikke teksturene skarpere, men alt blir veldig tydeligere med HD.

DOA 4 vil jo se bedre ut på en HDTV enn på vanlig vil det ikke ? Enda detaljnivået er det samme.

 

Du skulle nok kjøpt en Xbox, den var faktisk mye mer å rope hurra for enn 360 har vist hittil.

 

Det er ganske usaklig og du vet det. Som nevnt tidligere så blir det en VGA kabel til 249 for å få bedre utbytte.

 

Javel. Dette argumentet holder ikke. Å spille på en liten PC skjerm er ikke hva jeg jeg spiller TV spill for. 2-3 stk rundt en PC skjerm? Nei takk. Tror ikke det er så mange andre som gjør det heller.

Lenke til kommentar

Selfølgelig blir ikke teksturene skarpere, men alt blir veldig tydeligere med HD.

DOA 4 vil jo se bedre ut på en HDTV enn på vanlig vil det ikke ? Enda detaljnivået er det samme.

 

Du skulle nok kjøpt en Xbox, den var faktisk mye mer å rope hurra for enn 360 har vist hittil.

5363723[/snapback]

 

 

Det ser skarpere ut ja, men teksturene vil faktisk se verre ut (jf. TH: American Wasteland). Xbox er ikke i stand til å vise i nærheten av like detaljert grafikk som på Xbox360 og kontrollerene suger for å si det mildt.

 

Har prøvd Xbox1 en god del, tar ikke et valg bare på bakgrunn av hype vettu. Prøvd det som er av konsoller og det meste av pc-spill, endte opp med Xbox360 som var det som passet meg best.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Selfølgelig blir ikke teksturene skarpere, men alt blir veldig tydeligere med HD.

DOA 4 vil jo se bedre ut på en HDTV enn på vanlig vil det ikke ? Enda detaljnivået er det samme.

 

Du skulle nok kjøpt en Xbox, den var faktisk mye mer å rope hurra for enn 360 har vist hittil.

5363723[/snapback]

 

 

Det ser skarpere ut ja, men teksturene vil faktisk se verre ut (jf. TH: American Wasteland). Xbox er ikke i stand til å vise i nærheten av like detaljert grafikk som på Xbox360 og kontrollerene suger for å si det mildt.

 

Har prøvd Xbox1 en god del, tar ikke et valg bare på bakgrunn av hype vettu. Prøvd det som er av konsoller og det meste av pc-spill, endte opp med Xbox360 som var det som passet meg best.

5363746[/snapback]

 

Var Xbox hypet? Det var nyheter for meg. Jeg var ihvertfall den eneste i butikken som kjøpte den på lanseringsdagen da butikken åpnet. 360 derimot var det minst 100stk.

 

Og når man ser på salgstallene så var jo aldri Xbox særlig popular, mer på nivå med Gamecube.

Lenke til kommentar

 

Var Xbox hypet? Det var nyheter for meg. Jeg var ihvertfall den eneste i butikken som kjøpte den på lanseringsdagen da butikken åpnet. 360 derimot var det minst 100stk.

 

Og når man ser på salgstallene så var jo aldri Xbox særlig popular, mer på nivå med Gamecube.

5363779[/snapback]

 

Les hva jeg skriver, jeg kjøpte ikke Xbox360 på bakgrunn av hypen den har fått, men har prøvd alle alternativene.

Lenke til kommentar
Men herre gud a, nå er ikke grafikk alt her i verden heller.

Faktisk noe som heter gameplay.

5366359[/snapback]

Bingo, Ludo og Sjakk Matt!

 

Hva pokker skal en med ustyrtelig bra grafikk dersom det ikke er mulig å styre rundt i spillet? Fedorov har kanskje ikke tenkt på at det er andre ting i spillet som har fått en overhaling bortsett fra det grafiske? F.eks balanseringen av karakterene, balanseringane av countersystem osv osv?

 

Grafikkhorer kan ikke få mye utav spill. Ser jo bare hva de får servert, Doom 3, uspillbart eye-candy.

Lenke til kommentar
Ja, dette så lovende ut. Virker som det endelig kommer et litt friere fighting spill enn Tekken O.L der du bare må stå på en liten plattform hele tiden. Virket som man kunne bevege seg litt rundt her, så kult ut!

5371255[/snapback]

 

Ikke spillt DOA 3 eller DOA Ultimate du heller ser jeg ? Til og med i DOA2 på Dreamcast og PS2 var det også slik.

 

Men herre gud a, nå er ikke grafikk alt her i verden heller.

Faktisk noe som heter gameplay.

 

Ja, man burde jo ikke kunne forvente bedre grafikk når det kommer en ny generasjon konsoll... Hva faen skal man da kjøpe ny konsoll for? På grunn all den nyvinninga innen gameplay vi ser ? Ja, den er det jo jævlig mye av.

 

Bare en oppbrukt floskel dere kommer med. Da kan dere jo holde dere til PS1 eller lignende da og slutte klage på folk som vil ha bedre grafikk på sine nye konsoller. Noe så frekt av oss, å ville ha bedre grafikk gitt.

 

Og skulle DOA 4 være så voldsomt forbedret gameplay messig ? :roll:

Lenke til kommentar
Ja, dette så lovende ut. Virker som det endelig kommer et litt friere fighting spill enn Tekken O.L der du bare må stå på en liten plattform hele tiden. Virket som man kunne bevege seg litt rundt her, så kult ut!

5371255[/snapback]

 

Ikke spillt DOA 3 eller DOA Ultimate du heller ser jeg ? Til og med i DOA2 på Dreamcast og PS2 var det også slik.

 

Men herre gud a, nå er ikke grafikk alt her i verden heller.

Faktisk noe som heter gameplay.

 

Ja, man burde jo ikke kunne forvente bedre grafikk når det kommer en ny generasjon konsoll... Hva faen skal man da kjøpe ny konsoll for? På grunn all den nyvinninga innen gameplay vi ser ? Ja, den er det jo jævlig mye av.

 

Bare en oppbrukt floskel dere kommer med. Da kan dere jo holde dere til PS1 eller lignende da og slutte klage på folk som vil ha bedre grafikk på sine nye konsoller. Noe så frekt av oss, å ville ha bedre grafikk gitt.

 

Og skulle DOA 4 være så voldsomt forbedret gameplay messig ? :roll:

5371837[/snapback]

 

 

:D:D Jeg forventer hvertfall MYE av såkalte Next Generation konsoller som blir lansert. Det som er blitt vist til nå er ikke noe å sprelle for !

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...