EvenS Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Dette er vel egentlig et software spørsmål. Men jeg håper det går bra for denne gang Jeg har lenge hatt en litt eldre versjon av Messenger, en dag når det poppet opp ei sånn "Nyere versjon tilgjengelig" boble så tenkte jeg at jeg alltids kunne prøve den nyeste versjonen. Men når den var lastet ned og instalert så var det ikke en sjangs å logge på. Fikk opp ei feilmelding der det sto: "MSN Messenger har gjort flere mislykkede forsøk på å logge deg på. Det kan hende at brannmuren blokkerer Messenger slik at den ikke kan kople seg på tjenesten. Kontroler brannmurinstillingene. Du finner mer informasjon i instruksjonen til forhandleren" Jeg sjekket på Security Central i kontrollpanel, og der var brannmuren av. Operativsystemet mitt er Windows XP Pro SP2 hvis det har noe å si. Håper noen her kan hjelpe meg til å få det til å fungere igjen, eventuelt om noen vet om en plass jeg kan laste ned v7.0 eller lignende. Har søkt overalt men finner kun v7.5 og versjoner fra merklige land
Maxila Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 kunne ha postet feilkoden her. og sjekk dato, og klokkeslett ,år om det riktig på datan vis ikke kan du gå her og trykke på "Last ned og installer senere" som tår nederst på siden. da får du den nyeste msn messenger som jeg tror nå er 7,5.
clayman_ Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 jeg har akkurat det samme problemet. har ikke peiling på hva det er. kan ikke logge inn på hotmail.com heller. jeg er litt av en msn addict så jeg må fikse det fort:)
clayman_ Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 (endret) BILDE her er et bildet som viser feilmeldingen som kommer når jeg prøver å logge på. Endret 29. desember 2005 av clayman_
agvg Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Totalt feilpostet, Forum > Hardware > PC-en fungerer ikke er totalt feil gruppe, flyttes fordi det er jul og jeg er snill
HoaXed Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 BILDE her er et bildet som viser feilmeldingen som kommer når jeg prøver å logge på. 5351519[/snapback] Er det bare jeg som ikke får vist bilde? Kan du legge det som vedlegg i innlegget istedet?
dorR Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 BILDE her er et bildet som viser feilmeldingen som kommer når jeg prøver å logge på. 5351519[/snapback] Er det bare jeg som ikke får vist bilde? Kan du legge det som vedlegg i innlegget istedet? 5351839[/snapback] Tror ikke det bare er deg nei... BTT Prøv å reinstaler msn!
clayman_ Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 (endret) har prøvd reinstallere også btw. Endret 29. desember 2005 av clayman_
Maxila Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 (endret) prøv dette edit: skifte dato pleier ofte og funke Endret 29. desember 2005 av MAXILA
robot Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 (endret) Jeg har det samme problemet som trådstarter. Jeg får den samme feilmeldingen når jrg logger inn på messenger. Jeg kan heller ikke logge på microsoft net passport heller. glemte å si at jeg bruker msn 7.5 Endret 29. desember 2005 av robot
HoaXed Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 (endret) Glemm det Endret 29. desember 2005 av HoaXed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå