Gå til innhold

Ny pc til ca 23 000, bestille deler fra usa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

forskjellen, eg fan er 46 dollar på newegg.com, og at

G. Skill F1-3200PHU2-2GBZX (til $199) har 2.6-2.75V mens

G. Skill F1-3200BIU2-2GBHX (til $245) har 2.5- 2.7V.

 

 

forresten er newegg ein bra plass og bestille?

Endret av Proxp_smg
Lenke til kommentar

Du trenger ikke å svi av så mye penger på data når du kan få ca samme ytelse for 5000kr mindre, jeg har satt opp en handlevogn: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=23315

 

du må kjøpe vifte til "cpu kjøleren" men det er bare snakk om 100kr ekstra, hvis du overklokker cpu til 2,8-3Ghz får du bedre ytelse en fx57. ;) lykke til med data kjøp.

Mhv Tommy

Endret av tommy007
Lenke til kommentar

orka ikke vente på 1900xt og kjøpte meg et Sapphire 1800xt OC, kjører på litt høyere klokkehastigheter enn standard XT, men jeg har fått feil kort av komplett, dem har klart å sende meg standard kortet, skal ta kontakt med dem etter helgen og be dem sende meg riktig kort.

 

Uansett, grunnen til at jeg oppgraderte maskinen var fordi x800pro kortet jeg hadde (softmodda til XT) sleit som bare det i battlefield2, nå spiller jeg på 1600*1200 så smooth som ingenting og alt på max :)

 

 

 

Kommer til å sikle en del etter 1900xt, men men, dette kortet gjør jobben sin i battlefield2 som faktisk var grunnen til at jeg kjøpte det hehe :D

Lenke til kommentar
Du trenger ikke å svi av så mye penger på data når du kan få ca samme ytelse for 5000kr mindre, jeg har satt opp en handlevogn: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=23315

 

du må kjøpe vifte til "cpu kjøleren" men det er bare snakk om 100kr ekstra, hvis du overklokker cpu til 2,8-3Ghz får du bedre ytelse en fx57. ;) lykke til med data kjøp.

Mhv Tommy

5398031[/snapback]

Og alt dette kan han få kjøpt fra nær til én enkelt butikk? Prisen som står der er laveste totalpris, dvs, de laveste prisene fra alle butikkene. Dessuten kan en ikke bare anta at en Opteron 146 SKAL klare 2,8-3GHZ, hvertfall ikke på luft.

 

Edit: Omformulerte første setningen til et spørsmål (da det var det den egentlig skulle være).

Endret av Big SturL
Lenke til kommentar
forskjellen, eg fan er 46 dollar på newegg.com, og at

G. Skill F1-3200PHU2-2GBZX (til $199) har 2.6-2.75V mens

G. Skill F1-3200BIU2-2GBHX (til $245) har 2.5- 2.7V.

 

 

forresten er newegg ein bra plass og bestille?

5396228[/snapback]

 

Tror ikke Newegg sender utenlands...

Rett meg hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar

du har rett.

Newegg.com does not currently ship internationally; we only deliver to locations within the United States and to Puerto Rico.

 

Noken andre som har anbefalinger til hvor eg kan kjøpen hen?

Endret av Proxp_smg
Lenke til kommentar
kjem til vente til den kjem på lager.

venter og på skjermkort.

5402698[/snapback]

 

 

vill ikke anbefale deg og vente til det kommer på lager... du bør bestille med en gang og

så vente..... er en vanskelig kar og få tak i. skal du ha dualcore, ikke kast bort penger på en 175, gå for 165 eller 170. du snakka om moderat klokking. så da er det bare og dra de forbi 175

Lenke til kommentar
du har rett.

Newegg.com does not currently ship internationally; we only deliver to locations within the United States and to Puerto Rico.

 

Noken andre som har anbefalinger til hvor eg kan kjøpen hen?

5401679[/snapback]

 

Dersom du registrerer deg her da vil du få en "lokal" adresse i USA som varene sendes til, mens Jetcarrier sørger for å få varene videresendt til din norske adresse rimelig.

 

Mvh

Endret av Raimop
Lenke til kommentar

cpu ser ikkje til å komme før nesten slutten av februar.

 

Så eg skal bestille cpu og ram fra usa.

Cpu: Amd Opteron 175

 

Eg trenger ein anbefaling, til kor eg skal kjøpe.

-må sende til norge.

-trygt å bestille der.

-må ha produktet inne.

 

Noken som har anbefaling til kor eg kan kjøpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...